Valk Vuurwerk Nijverdal

Vanmorgen met mijn Pa meegegaan naar Valk, (heb zelf niks dit jaar) hij had in zijn bestelling de ES 3.0 gekocht maar hij kreeg de 1.0 zonder dubbele lont. Heb dit nog bij de jongen nagevraagd is dit de 3.0 met lont en hij beantwoorde dat met ja. Ik koop normaal ook altijd voor een paar honderd via vpd.nl en de gewone valk site maar heb geen folder ontvangen.

Verder prima zaak en tot volgend jaar!
Wat ik hier op het forum las zijn de 1.0 en de 3.0 het zelfde, behalve dat de 1.0 geen extra lont heeft.

Net even weer bij valk nijverdal geweest, en wat een drukte zeg....
pffff.

Ben maar de auto ingestapt en naar rijssen gegaan..
1 maal daar was het wel redelijk rustig...

Maar wat ik wel jammer vondt is dat ik werdt geholpen door een vrouw, die er niet zoveel verstand van had. wel een hele aardige vrouw trouwens..

Ik heb dus wat extra spul daar gekocht inplaats van nijverdal..
ik moest 330,30,- betalen..

Leg er 330,- neer en zit even in me zak te graaien naar 30 cent..
En die mevrouw wachte ook gewoon op die 30 cent..
DAt vondt ik dus heel jammer, dat ze niet zij van laat maar zitten..

nou heb ik mischien in totaal bijna 1000,- uitgevene bij valk..
Dan vindt ik het wel jammer dat deze mevrouw zo doet...
Het gaat me niet om het geld maar om het prenciepe...

Normaal hoor je mij nooit klagen over dit soort dingen, maar als trouwe klant van valk.
Vindt ik het toch weer jammer.

ik heb vanochtend mijn vuurwerk opgehaald en bij mij klopte alles. ook op het karton big 19 heb ik niet hoeven wachten. alleen had ik een oen van een verkoper die helemaal geen prijzen wist van de losse verkoop. ze hadden nog leuke dingen staan zoals ninja 3 en olympia 2 pijlen. ook nog een aantal andere cakes uit voorgaande jaren lagen er. de jongen wist steeds de prijzen niet en andere collega's even min.
na 20 minuten heen en weer praten gaf ik het maar op en heb de burn it pijlen erbij genomen. toch wel gek dat het er gewoon is maar ik kan het niet kopen.

Vanochtend mijn bestelling opgehaald en alles was prima in orde. Ik moest wel even wachten, omdat een deel van mijn bestelling pas net bij Valk binnen was gekomen. Maar vervolgens hebben we met zijn drieen mooi ieders een bakje koffie aangeboden gekregen!!

Wat mij betreft is Valk gewoon een topzaak!!! ÉN goedkoop, ÉN prima service!!

Vanmorgen de bestelling opgehaald. Vanwege alle berichten in dit topic alles extra gecontroleerd, in de daartoe bestemde witte tent. Alles was keurig in orde!

Al met al prima ervaring met Valk, volgend jaar weer. Het enige dat ik miste was de echte 'voorverkoopsfeer'. Maar het kan er best mee te maken hebben dat het pas 06:45 was ;-)

Is er iemand die bevestiging kan geven dat het karton extreme salute van Valk bestaat uit 6 verschillende cakes? Ook bij mij zijn alle 12 labels hetzelfde (761B). Dit zou erg vervelend zijn.

Ik heb wel het idee dat iedereen 761B als code heeft. Ik had me nog meer zorgen gemaakt wanneer iedereen een andere code had per karton (761A-B-C etc)

Iemand een idee??

Heb zelf geen karton. Ik zie eigenlijk geen verwijzing van 6 verschillende. Dit staat wel bij de Super 6-19. http://www.wolff-vuurwerk.nl/lijnen/Dynasty/Super-6_19. Ik hoop van niet, maar ik denk dat het dezelfde zijn.

Ja had dit inderdaad ook gezien. Op de website van vuurwerkperdoos.nl (hier heb ik het besteld) zegt dat
er 6 verschillende cakes in moeten zitten. Ik heb nu geen idee:S. Bedankt in ieder geval voor je reactie

Ondanks wat voorgaande problemen, alle bestellingen in totaal mee kunnen nemen op dezelfde tijd. En geen problemen gehad, alles klopte! Top

Ja had dit inderdaad ook gezien. Op de website van vuurwerkperdoos.nl (hier heb ik het besteld) zegt dat
er 6 verschillende cakes in moeten zitten. Ik heb nu geen idee:S. Bedankt in ieder geval voor je reactie

(post 2308/09/10), Ik zou hier echt heel SIRIEUS achteraan gaan! Want als je echt een heel karton hebt van 12 dezelfde cakes.... Dat word eentonig voor jezelf en voor je gezin. Dit zou echt een N*aistreek zijn.

Het lijkt mij wel dat je dezelfde hebt want het artikel nummer is hetzelfde, Het valt wel onder dezelfde naam (extrem salute) Maar het nummer zou de verschillende effecten aangeven naar mijn idee.
Ik HOOP ECHT dat ik ongelijk heb. Maar dit is zeker iets om achteraan te gaan.

Iets waar zij zelf de beste service voor ((Moetten)) geven want dat kan je niet maken mocht het zo zijn. Op vpd.nl stond duidelijk 6 verschillende per karton dus 12 stuks.

Heb vandaag ook een karton big 19 opgehaald.. En er zitten 6 verschilende in

Wat staan er op jou potten? Ook dezelfde nummer of verschillende? En natuurlijk de hoofdvraag weet je zeker dat het 6 verschillende zijn?

Ik heb hier niet besteld, (wou wel maar was te laat omdat ik al had besteld). Ik laat dit topic verder met rust maar hou het wel in de gaten. Ik hoop het beste voor jullie!!

Ik zal straks wel even kijken of foto's online gooien..

Heb niet naar de nummers gekeken, maar de benamingen waren wel allemaal per 2 en dan 6 soorten..

In een karton Big 19 zitten waarschijnlijk wel gewoon 6 verschillende cakes omdat de nummers op het label verschillend zijn. Bij de Extreme Salute (die ik heb gekocht) is er geen verschil tussen de cakes op te merken.

BurstDuo heeft gelijk. Dit zou echt een naaistreek zijn aangezien ik niet krijg waarvoor ik betaald heb. 12 verschillende cakes zou natuurlijk een domper zijn. Ik weet ook zeker dat de site aangaf dat het 6 verschillende cakes zouden zijn, anders had ik natuurlijk nooit een karton besteld. Er achter aan gaan heeft voor mij geen zin aangezien ik dan weer 100 km moet rijden.

Ik hoop dat Valk zelf kan reageren om duidelijkheid te geven hierover of dat er mensen zijn die hier meer over weten!

Al vast bedankt

In een karton Big 19 zitten waarschijnlijk wel gewoon 6 verschillende cakes omdat de nummers op het label verschillend zijn. Bij de Extreme Salute (die ik heb gekocht) is er geen verschil tussen de cakes op te merken.

BurstDuo heeft gelijk. Dit zou echt een naaistreek zijn aangezien ik niet krijg waarvoor ik betaald heb. 12 verschillende cakes zou natuurlijk een domper zijn. Ik weet ook zeker dat de site aangaf dat het 6 verschillende cakes zouden zijn, anders had ik natuurlijk nooit een karton besteld. Er achter aan gaan heeft voor mij geen zin aangezien ik dan weer 100 km moet rijden.

Ik hoop dat Valk zelf kan reageren om duidelijkheid te geven hierover of dat er mensen zijn die hier meer over weten!

Al vast bedankt

Toch nog even een reactie,

Want k wil je graag helpen, ik zelf heb een karton big 19 gehaald bij Rijkswijkse VH, Ik heb de Space Warp en de Deep Space naast me liggen. Er zit natuurlijk een ander label om met een andere naam.

De artikel nummer is: Art. nr. 761T-1/2013 bij de Deep Space
De artikel nummer is: Art. nr. 761T-2/2013 bij de Space warp

Er is duidelijk een verschil met de nummers 1 en 2,

even een andere pakken..

Oke er staat overal het zelfde begin nummer (Art. nr. 761T-)Maar het nummer achter de: - Loop van 1 tm 6.

Art. nr. 761T-1
Art. nr. 761T-2
Art. nr. 761T-3
Art. nr. 761T-4
Art. nr. 761T-5
Art. nr. 761T-6

Hier horen verschilende namen bij. Ik heb je in iniedergeval duidelijkheid gegeven over de big 19. Hoop dat je er wat mee kan.

+ mocht je 100 km reizen (in 1 richting) Kost je natuurlijk veel geld en tijd maar dit zou ik wel doen (ik zou het er voor over hebben (op 1 voorwaarde!) Kosten zijn voor Valk. Want op de site stond duidelijk 2 seris van 6 verschillende ik weet nog dat ik er spijt van had omdat het 40 km scheelde voor mij en de prijs was 10 euro goedkoper.

BurstDuo heel erg bedankt voor de moeite die je hebt genomen. Het is mij nu duidelijk dat er bij de Big 19 wel een duidelijk verschil is tussen de diverse cakes/labels en bij mijn karton extreme salute niet! Geen verschil in codes/productnummer. op mijn karton (doos zelf) staat ook 761B. Deze code komt telkens terug.

Ik denk dat ik er bij nader inzien toch maar even achteraan ga om een oplossing te zoeken en hopelijk te vinden!?

Ik heb gebeld met rene en hij zei me dat er 2 x 6 verschillende cakes in zitten.
Ik heb zelf ook allemaal dezelfde nrs daarom heb ik even gebeld

Toch nog even een reactie,

Want k wil je graag helpen, ik zelf heb een karton big 19 gehaald bij Rijkswijkse VH, Ik heb de Space Warp en de Deep Space naast me liggen. Er zit natuurlijk een ander label om met een andere naam.

De artikel nummer is: Art. nr. 761T-1/2013 bij de Deep Space
De artikel nummer is: Art. nr. 761T-2/2013 bij de Space warp

Er is duidelijk een verschil met de nummers 1 en 2,

even een andere pakken..

Oke er staat overal het zelfde begin nummer (Art. nr. 761T-)Maar het nummer achter de: - Loop van 1 tm 6.

Art. nr. 761T-1
Art. nr. 761T-2
Art. nr. 761T-3
Art. nr. 761T-4
Art. nr. 761T-5
Art. nr. 761T-6

Hier horen verschilende namen bij. Ik heb je in iniedergeval duidelijkheid gegeven over de big 19. Hoop dat je er wat mee kan.

+ mocht je 100 km reizen (in 1 richting) Kost je natuurlijk veel geld en tijd maar dit zou ik wel doen (ik zou het er voor over hebben (op 1 voorwaarde!) Kosten zijn voor Valk. Want op de site stond duidelijk 2 seris van 6 verschillende ik weet nog dat ik er spijt van had omdat het 40 km scheelde voor mij en de prijs was 10 euro goedkoper.

Precies hetzelfde probleem hier, ook allemaal de b versie. Zou netjes zijn als Valk hier reageert op de vragen en onduidelijkheden. EDIT: net 1 afgestoken was met coconut effect en crackling was wel weer als vanouds lekker hard. Iemand anders nog de "b" versie getest?

Back
Bovenaan