Valk Vuurwerk Nijverdal

5 euro is 5 euro, hij heeft recht op die betere pot die hij besteld had. En heeft dus recht op 5 euro, it's that simple.
Ik zou er nooooit moeilijk om hebben gedaan.
Maar hij heeft er recht op, en voor 5 euro kun je genoeg eten/leuks/enz kopen in 2014.

De eigenaar is emotieloos, de service is *****, de communicatie is de laatste jaren waardeloos, ik moet zelf nog al die ***kooien eraf staan slopen en ik moet vroeg me nest uit en 200 km rijden.

Niks valk fanboy... de enige reden dat ik er wat koop is omdat het de goedkoopste van nederland is.

Ik ben totaal geen fanboy, ik reageer ook niet vanuit een Valk perspectief maar vanuit mijn eigen perspectief. Ik ben wel een liefhebber van Valk, en heb in het verleden ook alleen maar positieve ervaringen gehad, dat klopt. Maar om weer even terug te gaan naar het onderwerp, wat verwacht je dan? Dat ze 5 euro terug gaan storten op jou rekening? Rene kennende zou hij dit waarschijnlijk nog doen ook, maar ik blijf bij mijn vorige statement. Waarom zo moeilijk doen om 5 euro?

Ja, met zo'n oplossing zou ik al tevreden zijn.
En, geloof mij, het gaat me ook niet om het geld, meer een bepaalde gevoel van rechtvaardigheid.
Ik had beter moeten controleren, dat heb ik nu ook wel geleerd.

Ik vond het hier trouwens fijn dat er haast geen wachttijd was, want de bestellingen waren al klaargemaakt, en hoefden niet ter plekke te worden klaargemaakt zoals je ook nog wel eens ziet.

Ja, met zo'n oplossing zou ik al tevreden zijn.
En, geloof mij, het gaat me ook niet om het geld, meer een bepaalde gevoel van rechtvaardigheid.
Ik had beter moeten controleren, dat heb ik nu ook wel geleerd.

Ik vond het hier trouwens fijn dat er haast geen wachttijd was, want de bestellingen waren al klaargemaakt, en hoefden niet ter plekke te worden klaargemaakt zoals je ook nog wel eens ziet.

Ik snap jou punt ook hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik zou het ook wel jammer vinden als ik niet de cake kreeg die ik had besteld. Maar goed dat overkomt mij niet omdat ik alles heel goed controleer. :p Maar goed, tjah als je rechtvaardigheid wil hebben moet je maar even kijken wat je eruit kan halen dan haha.

De extreme salute's van vuurwerk per doos zijn dat nu 12 keer dezelfde, of zijn ze verkeerd gelabeld? Ze zien er allemaal precies het zelfde uit, ook alle nummers zijn hetzelfde, allemaal 716b.

Laatst bewerkt:
vind ik ook, die tent staat daar niet voor niets... gebruik je hem niet en ga je er van uit dat het klopt en bij thuiskomst klopt het niet moet je hier niet op het forum gaan zitten janken over €5,--

Haha nou bij mij was het geval dat ik mijn bestelling ophaalde toen het donker was.Ze hadden geen licht in de tent. Zat te twijfelen om de bestelling na te kijken. Uiteindelijk toch in de auto gedaan en dat was maar goed ook :)

Hopelijk hebben ze dat voor morgen wel goed voor mekaar!

Haha nou bij mij was het geval dat ik mijn bestelling ophaalde toen het donker was.Ze hadden geen licht in de tent. Zat te twijfelen om de bestelling na te kijken. Uiteindelijk toch in de auto gedaan en dat was maar goed ook :)

Hopelijk hebben ze dat voor morgen wel goed voor mekaar!

Dat is vreemd, toen ik het haalde en dat was 28ste sochtends was het ook donker maar was er wel licht.

Was er zaterdagochtend vroeg ook. Kreeg het nog wel even benauwd toen iemand in de rij tegen me zei dat de salute 1 was afgekeurd maar goed uiteindelijk niks aan de hand.

Ik miste bij het controleren wel een cake maar die heb ik zonder enig probleem toch nog ontvangen.

Prima zaak!

Weet iemand toevallig hoelaat deze zaak morgenochtend open is?

Excuses was te snel met vragen:

28 december: 06:00 - 21:00
30 december: 06:00 - 21:00
31 december: 06:00 - 15:00

De eigenaar is emotieloos, de service is *****, de communicatie is de laatste jaren waardeloos, ik moet zelf nog al die ***kooien eraf staan slopen en ik moet vroeg me nest uit en 200 km rijden.

Niks valk fanboy... de enige reden dat ik er wat koop is omdat het de goedkoopste van nederland is.
Heb best wel moeite met deze reactie, het is gewoon absoluut niet waar, service is super, René is een aardige no nonsens man. Maar bovenstaand gaat mij echt iets te ver om op een forum te vermelden. Hoe goed ken nu iemand om dit te zeggen?
Vroeg je bed uit kies jezelf voor, 200 km rijden kies jezelf voor je mag het ook kruipen hoor, kooien eraf halen.... Ja hèhè moeten ze ook nog je auto wassen?

Heb best wel moeite met deze reactie, het is gewoon absoluut niet waar, service is super, René is een aardige no nonsens man. Maar bovenstaand gaat mij echt iets te ver om op een forum te vermelden. Hoe goed ken nu iemand om dit te zeggen?
Vroeg je bed uit kies jezelf voor, 200 km rijden kies jezelf voor je mag het ook kruipen hoor, kooien eraf halen.... Ja hèhè moeten ze ook nog je auto wassen?

Haha sorry moest even lachen om het laatste stuk van je reactie, maar inderdaad daar sluit ik me volledig bij aan. Dat is uit mijn ervaringen gewoon onzin.

HIerboven staat een negatieve discussie, nou wil ik die niet verder aanwaaien, heb jaren prima service gehad, en altijd alles klopte.

Maar heb dit jaar wel problemen met de communicatie, heb geen folder gehad, wilde een bestelling koppelen aan hetzelfde tijdstip en nooit antwoord gehad. Nou vooruit, dat vind ik niet het ergste want daar doen ze niet moeilijk over, zo is mijn ervaring.

Maar ik heb wel een groter probleem, er is wel geld van mijn bankrekening afgeschreven, maar heb nooit een bevestigingsmailtje gehad zoals bij mijn 2 eerdere geplaatste bestellingen. Aangezien ik er morgenochtend 06:30-07:00 verwacht wordt, is het nu te laat om deze nog te krijgen. Ondanks dat ik er achteraan gegaan ben, nooit reactie gehad.

Puntje van verbetering! communicatie.

NU mijn bed in, morgen naar Nijverdal en dat is toch meer dan 100 km vanuit mijn huidige woonplaats.
groetjes

HIerboven staat een negatieve discussie, nou wil ik die niet verder aanwaaien, heb jaren prima service gehad, en altijd alles klopte.

Maar heb dit jaar wel problemen met de communicatie, heb geen folder gehad, wilde een bestelling koppelen aan hetzelfde tijdstip en nooit antwoord gehad. Nou vooruit, dat vind ik niet het ergste want daar doen ze niet moeilijk over, zo is mijn ervaring.

Maar ik heb wel een groter probleem, er is wel geld van mijn bankrekening afgeschreven, maar heb nooit een bevestigingsmailtje gehad zoals bij mijn 2 eerdere geplaatste bestellingen. Aangezien ik er morgenochtend 06:30-07:00 verwacht wordt, is het nu te laat om deze nog te krijgen. Ondanks dat ik er achteraan gegaan ben, nooit reactie gehad.

Puntje van verbetering! communicatie.

NU mijn bed in, morgen naar Nijverdal en dat is toch meer dan 100 km vanuit mijn huidige woonplaats.
groetjes

Als ik jou was zou ik voor de zekerheid een bankafschrift meenemen.

Daarnet 3 losse bestellingen opgehaald. Alle drie gewoon compleet en dik orde...

Al met al weer dik tevreden over Valk! Bedankt weer voor dit jaar!

Vanmorgen met mijn Pa meegegaan naar Valk, (heb zelf niks dit jaar) hij had in zijn bestelling de ES 3.0 gekocht maar hij kreeg de 1.0 zonder dubbele lont. Heb dit nog bij de jongen nagevraagd is dit de 3.0 met lont en hij beantwoorde dat met ja. Ik koop normaal ook altijd voor een paar honderd via vpd.nl en de gewone valk site maar heb geen folder ontvangen.

Verder prima zaak en tot volgend jaar!

Back
Bovenaan