Valk Vuurwerk Nijverdal

VROM heeft de cake getest en afgekeurd, dat betekend dat de cake niet voldoet aan de nederlandse eisen, en dus ook niet legaal is, net zoals al het "illigale" waar je zo fel op tegen bent :rolleyes:

hoe hypocriet kan je zijn :bonk:

Ik begrijp je reactie, het is meer een emotionele reactie van mij.
Maar zolang het verkocht mag worden en ik kan het krijgen doe ik het , dan is het nog legaal.

VROM heeft de cake getest en afgekeurd, dat betekend dat de cake niet voldoet aan de nederlandse eisen, en dus ook niet legaal is, net zoals al het "illigale" waar je zo fel op tegen bent :rolleyes:

hoe hypocriet kan je zijn :bonk:

Zolang de dealer het aan mijn verkoopt mag ik als niet wetende burger er vanuit gaan dat dit juist is.
Moet je nu niet door blijven zuigen aub.

Ik heb vandaag mijn vuurwerk opgehaald bij valk, daar zit ook een karton extreme salute bij.
Nou heb ik alle 12 de cakes nagekeken, komt het wel eens voor dat er 12 de zelfde cakes in zitten?
Want ik heb na de nummers gekeken, en overal staat alleen 761b op bij het artikel nr.
Ik heb ook niet de extreme salute 3.0 want die karton van mij is van 2012, en er zitten ook geen 2 lonten aan.

Ik heb vandaag mijn vuurwerk opgehaald bij valk, daar zit ook een karton extreme salute bij.
Nou heb ik alle 12 de cakes nagekeken, komt het wel eens voor dat er 12 de zelfde cakes in zitten?
Want ik heb na de nummers gekeken, en overal staat alleen 761b op bij het artikel nr.
Ik heb ook niet de extreme salute 3.0 want die karton van mij is van 2012, en er zitten ook geen 2 lonten aan.

ik heb hetzelfde! ik hoop hier wel een reactie op te krijgen.

Gaat dit over de 3.0?

Heb namelijk net nog even op vuurwerkperdoos gekeken en daar staat onderstaande over de 3.0

6 Verschillende 19 schots cake met mixed effecten.

Met mega zware klappers.

De wolff extreme salute 3.0 is speciaal voor ons gemaakt.

Dit jaar aan elke cake een dubbel lont.

Alleen bij ons te koop.

Per doos van 12 stuks.

Jubileum actie.

Gaat dit over de 3.0?

Heb namelijk net nog even op vuurwerkperdoos gekeken en daar staat onderstaande over de 3.0

6 Verschillende 19 schots cake met mixed effecten.

Met mega zware klappers.

De wolff extreme salute 3.0 is speciaal voor ons gemaakt.

Dit jaar aan elke cake een dubbel lont.

Alleen bij ons te koop.

Per doos van 12 stuks.

Jubileum actie.

Gaat inderdaad over de 3.0, alleen heb ik die niet gekregen.
Ik heb een karton van 2012, en daar zit dus ook maar 1 lont aan.

Gaat inderdaad over de 3.0, alleen heb ik die niet gekregen.
Ik heb een karton van 2012, en daar zit dus ook maar 1 lont aan.

Ik had een losse extreme salute 3.0 besteld en heb de 2.0 gekregen met 1 lont. Kom ik helaas net pas in huis achter.

Verder had ik 2x de pyros myth van Zena besteld maar deze was uitverkocht. Ondanks dat ik 15 december heb besteld, en het voorraadsysteem op de site toen nog 65 stuks op voorraad aangaf.

In ruil hiervoor kreeg ik een pot die je gratis kreeg bij een bestelling, en uit de fu collection van royal fireworks, de fireworks for all 36 shots. Waarom in gods naam zo'n voorraadsysteem op de site terwijl je je woorden niet kan waarmaken?

Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en teruggegaan. De 'gratis pot' heb ik kunnen ruilen voor de blow out uit de gold selection van rubro. De andere heb ik gehouden.

Daarentegen heb ik wel 2x de dutch thunderstruck ontvangen i.p.v. de dutch thunder.

Volgend jaar maar kijken of ik mijn vuurwerk hier weer koop..

Ik reageer even op de gestelde vragen hier omtrent de ES 3.0.

Er zou op de ES 3.0 een speciaal label komen voor het 80-jarig bestaan van Valk. Daarnaast zou de cake met een dubbele lont worden uitgevoerd. Blijkbaar is er ergens iets fout gegaan en is er een partij ES uit 2012, zonder dubbele lont en zonder valk-etiket geleverd. Alle cake's hebben hierdoor de het etiket gekregen en zijn uitgevoerd met een enkele lont.

Ik heb naast deze ES 3.0 ook de Big19 en deze heeft precies dezelfde omschrijving op de etiketten staan. Namelijk; 761T-1/-2/-3/-4/-5/-6 ipv 761b.

Kortom het zullen ongetwijfeld de zelfde cakes/effecten als de Big 19 zijn, alleen zijn deze niet aan de buitenkant te onderscheiden van elkaar. Wanneer je ze gewoon 'weg' stookt is dit niet heel erg, maar wanneer je op effecten wilde selecteren zal dit erg lastig worden.

hoop hiermee wat duidelijkheid hebben gebracht.

Ik had een losse extreme salute 3.0 besteld en heb de 2.0 gekregen met 1 lont. Kom ik helaas net pas in huis achter.

Verder had ik 2x de pyros myth van Zena besteld maar deze was uitverkocht. Ondanks dat ik 15 december heb besteld, en het voorraadsysteem op de site toen nog 65 stuks op voorraad aangaf.

In ruil hiervoor kreeg ik een pot die je gratis kreeg bij een bestelling, en uit de fu collection van royal fireworks, de fireworks for all 36 shots. Waarom in gods naam zo'n voorraadsysteem op de site terwijl je je woorden niet kan waarmaken?

Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en teruggegaan. De 'gratis pot' heb ik kunnen ruilen voor de blow out uit de gold selection van rubro. De andere heb ik gehouden.

Daarentegen heb ik wel 2x de dutch thunderstruck ontvangen i.p.v. de dutch thunder.

Volgend jaar maar kijken of ik mijn vuurwerk hier weer koop..

Bij mij was de bestelling niet helemaal compleet, ik had 3x de killer instinct besteld.
Na het in ontvangst nemen van mijn vuurwerk, heb ik alles gecontroleerd in die witte tent, en toen kwam ik erachter dat er maar 1 in zat in plaats van 3, op mijn bestellijst stond ook duidelijk dat ik er 3 had besteld.
Maar ik ben gewoon terug naar binnen gegaan en ik heb die andere 2 gewoon meegekregen.
Er waren op dat moment nog 2 andere personen die ook niet alles hadden.

Iemand nog nieuws over de salute cake bij valk?

Nee maar ik heb de 2013 versie vanmorgen (rond 7:30) ook gewoon uitgeleverd gekregen. Bij Valk wisten ze hierover (nog) van niks. Was verder lekker rustig om 07:30. Had dit jaar maar eens het laatste tijdvak gekozen. Alles uitgeleverd gekregen. Wat ik wel apart vond is dat ze adverteerden met een karton asian thunder cake en ik vervolgens thunder cakes van het merk 2Fireworks uitgeleverd kreeg. Zal uiteindelijk wel 1 en dezelfde cake zijn, zelfde importeur, maar goed je staat toch even raar te kijken bij het uitpakken ;)

6 uur stond ik vanmorgen op de stoep om mn 5 karton op te halen.
liep gewoon goed en was niet druk. ook leuk dat er een tentje stond waar je gratis broodjes en koffie kon krijgen:) was voor het eerst.
samen met een medewerker de spullen ingeladen en het gratis artikel waren ze vergeten...
mee terug gelopen en alsnog de wonderfull world gekregen.
toen naar de voorverkoop balie gegaan en daar mn lijst afgegeven.
en gelijk daarna mn zena site bestelling lijst afgegeven, en kennelijk wist die jongen die mij hielp er niks van, dus hij liep naar achteren om het voor mij na te vragen.
afijn, een kwartier later kwamen mn producten los op de toonbank.
in de tent ff mn grote zak met vuurwerk gecontroleerd en bleek dat ze ipv de salute cake 1 de salute cake 2 er in hadden gedaan, en die heb ik dus omgeruild.
1maal thuis gekomen miste ik 2 pakken jumping jacks en een pakje smoke shock. (heb meer op de blokjes gelet in de tent dan op het kleine spul)
het begint zolangzamerhand ERG vervelend te worden dat systematisch de bestellingen niet kloppen!
vorig jaar klopte er ook al een hoop niet, en dit jaar weer niet.
leo303 die naast me stond zn bestelling te controleren had ipv 4 dutch thunders, 4 kinderpaketten er in zitten:S
waarom kloppen de bestellingen nooit?
los van de probleempjes gewoon een topzaak met top prijzen.

Back
Bovenaan