Valk Vuurwerk Nijverdal

Helaas ook bij mij hadden ze dit jaar weer het een en anders vergeten...
Volgens mij blijkt dit nog wel moeilijk te zijn bij valk, alle andere mensen die er op dat moment waren bij het afhalen van de bestellingen kwamen ook allemaal terug. Geen idee hoe dit kan maar kom weer terug zoals ik twee jaar terug al aangegeven had, zeer verdacht (expres producten vergeten?)

Veder wel top zaak gezien de prijzen en het aanbod!
En zodra je trouwens aangeeft wat je mist doen ze ook niet moeilijk.

Wat ik niet snap is dat het gewoon een topzaak blijft. Komt dat dan alleen door de prijs?
Wordt ik nu al te oud? Ik houdt namelijk erg van kwaliteit en service. Als er structureel fouten worden gemaakt in bestellingen dan doe je niet alleen je klanten tekort maar zorg je ook voor veel extra werk voor jezelf. Misschien een aandachtspunt om hier volgend jaar iemand op te zetten die dit goed aanpakt.
Ik zal voor de volledigheid zeggen dat ik afga op berichten hier op het forum. MAar als er zoveel geluiden zijn dat er iets mist of iets verkeerds inzit dan klopt er toch iets niet.
greetzz

Ik had een losse extreme salute 3.0 besteld en heb de 2.0 gekregen met 1 lont. Kom ik helaas net pas in huis achter.
Kortom, blij? De 2.0 is toch een zwaardere cake dan de 3.0 (= 1.0) dus prima toch?

het begint zolangzamerhand ERG vervelend te worden dat systematisch de bestellingen niet kloppen!
vorig jaar klopte er ook al een hoop niet, en dit jaar weer niet.
leo303 die naast me stond zn bestelling te controleren had ipv 4 dutch thunders, 4 kinderpaketten er in zitten:S
waarom kloppen de bestellingen nooit?
los van de probleempjes gewoon een topzaak met top prijzen.
Dit begint inderdaad behalve vreemd ook erg vervelend te worden. Ik bestel hier nu een paar jaar op rij, en telkens is er iets mis met de uitlevering. Ik lees ook steeds vaker dat het bij anderen ook zo is, toch wel erg vreemd. Gelukkig wordt het altijd wel weer goedgemaakt en zijn de prijzen over het algemeen toppie, maar je mag toch verwachten dat het merendeel van de bestellingen gewoon correct ingepakt worden. Toch?

Had in eerste instantie een karton big18 en es3 besteld. Maar bij afhalen de 3.0 gewisseld voor een 4 seasons. Big 19s hebben twee lonten. Losse verkoop ontbrak bij mij ook een artikel. Jammer en makkelijk op te lossen door met de klant samen de bestelling door te nemen bij het meegeven

Ik ben tot nog toe zeer tevreden over de gekregen service bij het ophalen van mijn kartonnen. Helaas zag ik iets dat twee jaar terug ook gebeurde, gooien met de dozen. Gelukkig werden de 'broekies' (die jonge ventjes) er direct op aangesproken door een vaste werknemer van Valk, dat deed mij deugt.

Ik ben benieuwd hoe het gaat met het ophalen van de losse voorverkoop spullen morgenvroeg.

Had in eerste instantie een karton big18 en es3 besteld. Maar bij afhalen de 3.0 gewisseld voor een 4 seasons. Big 19s hebben twee lonten. Losse verkoop ontbrak bij mij ook een artikel. Jammer en makkelijk op te lossen door met de klant samen de bestelling door te nemen bij het meegeven

Dat samen doornemen met de klant is bij Valk geen tijd voor. Daarvoor is het gewoonweg te druk. Ik denk eerder dat ze beter naar het inpak systeem moeten kijken, als er stelselmatig bij veel bestellingen iets fout gaat, zit het logieswijs in de inpakprocedure. Ik zeg niet dat het zo is, maar ik kan mij voorstellen dat iemand met geen affiniteiten met vuurwerk een productnaam leest en denk 'Ah deze moet ik hebben' terwijl de naam erg op elkaar lijken ( ipv de salute cake 1 de salute cake 2). Ik zeg niet dat het zo gaat, maar dit zou zo kunnen gaan. Hoe dan ook zit het inpakken van de bestellingen bij Valk nog niet helemaal lekker in elkaar...

Omdat het bij mij vorig jaar bij thuiskomst niet klopte heb ik het gisteren in de tent gecontroleerd en het klopte helemaal, verder loep alles goed door. Top geregeld.
Het gaat bijna overal mis met bestellingen je leest alleen de negatieve verhalen, dus het zal echt wel mee vallen. Valk is en blijft een top winkel.

Dit jaar klopte de losse bestelling wel alleen bij karton was helaas het buurtbassorti nog niet uitgeleverd door rubro. De andere kartonnen wel gelukkig, kreeg gewoon m'n geld terug.

Gr. Hindoe

Ook bij mij was gisterochtend het Buurtassortiment nog niet binnen. Het was voor mij wel te doen om 's middags hiervoor terug te komen. Netjes nog een 'vergoeding' voor de benzine toe gekregen!

Verder klopten al mijn bestellingen en werd ik snel geholpen.

Kortom: Topzaak, volgend jaar weer!

Geen idee hoe dit kan maar kom weer terug zoals ik twee jaar terug al aangegeven had, zeer verdacht (expres producten vergeten?)

Dat lijkt me stug.. ik geloof niet dat Valk expres een slechte naam aan het maken is voor zichzelf. Maar goed ik ga het maandag zien. Ik weet wel uit ervaring dat je altijd netjes je bestelling kan nakijken in de witte tent, en ze nooit moeilijk doen als er iets niet klopt. De service is daar altijd perfect.

Was dit jaar weer top geregeld.. alles klopte..
En in de losse verkoop ook alles top zoals afgesproken...

Bedankt Valk en crew..

Mischien dat ik maandag of dinsdag nog ff langs kom voor nog wat extra ..:D

Hier voor de eerste keer besteld.

Er klopte gewoon 2 dingen niet van mijn bestelling.
Helaas 1 pas gezien bij terugkomst thuis.

Salute cake 1 hadden ze verwisseld met een losse cake uit de secret temptation. Deze heb ik ter plekke nog omgewisseld.

Verder had ik de Spring Festival van Pangu besteld maar kreeg ik de Guangdong?!?! Snap echt niet hoe je die 2 kan verwisselen, maar Valk lukte het.
Voor mij geen optie om weer terug te rijden en te verwisselen helaas.

Hoop dat Valk met een goede oplossing komt. De cake die ik had besteld was meer waard.

Is [email protected] hun email adres?

Haha, nee, René kwam wel zelf met dat idee. Ik heb er een kleine gratis cake bij gekregen, verder niets bijzonders hoor, maar gewoon top opgelost!

Dat mag je wel zeggen ja, voor het eerst dat ik een dealer benzine zie vergoeden haha. Ik weet ook uit ervaring dat Rene een man is waar je alle kanten mee op kan, en ook nooit moeilijk doet. Voor mij blijft het een top zaak.

Hier voor de eerste keer besteld.

Er klopte gewoon 2 dingen niet van mijn bestelling.
Helaas 1 pas gezien bij terugkomst thuis.

Salute cake 1 hadden ze verwisseld met een losse cake uit de secret temptation. Deze heb ik ter plekke nog omgewisseld.

Verder had ik de Spring Festival van Pangu besteld maar kreeg ik de Guangdong?!?! Snap echt niet hoe je die 2 kan verwisselen, maar Valk lukte het.
Voor mij geen optie om weer terug te rijden en te verwisselen helaas.

Hoop dat Valk met een goede oplossing komt. De cake die ik had besteld was meer waard.

Is [email protected] hun email adres?

Het verschil is 5 euro.. :bonk:

Sorry maar dit had je toch ook in de tent kunnen controleren? Daarom staan ze daar. Dat het geen optie is om terug te rijden snap ik, maar om nou moeilijk te gaan lopen doen om 5 euro. Sorry maar daar kan ik met mijn hoofd niet bij.

vind ik ook, die tent staat daar niet voor niets... gebruik je hem niet en ga je er van uit dat het klopt en bij thuiskomst klopt het niet moet je hier niet op het forum gaan zitten janken over €5,--

Het verschil is 5 euro.. :bonk:

Sorry maar dit had je toch ook in de tent kunnen controleren? Daarom staan ze daar. Dat het geen optie is om terug te rijden snap ik, maar om nou moeilijk te gaan lopen doen om 5 euro. Sorry maar daar kan ik met mijn hoofd niet bij.

Als 1000 man niet moeilijk doen om 5 euro, is het makkelijk verdienen voor Valk ja...

Bovendien is het voor mij meer een principe ding.
Ik heb gecontroleerd, en meteen viel me op dat salute cake 1 ontbrak. Verder lag deze cake onderin en het label en de grootte van de cake deden mij denken dat het wel zou kloppen.
Dus ik ging meteen terug voor salute cake 1 en had niet verwacht dat er meer fouten in zouden zitten in mijn kleine bestelling.

Wat een gezeik....

Ik bespaar me bij deze zaak een 1900 euro in vergelijking met andere winkels.

Ik verwacht niet eens service maar gewoon lage prijzen.

Haha overduidelijk Valk fanboys hierzo.
Prima.

Ik wacht wel gewoon een normale reactie af.
Het is een kleine moeite om dit af te handelen lijkt me.
Moet ik alleen wel een email adres hebben want die staat niet op de site.

Haha overduidelijk Valk fanboys hierzo.
Prima.

Ik wacht wel gewoon een normale reactie af.
Het is een kleine moeite om dit af te handelen lijkt me.
Moet ik alleen wel een email adres hebben want die staat niet op de site.

Ik ben totaal geen fanboy, ik reageer ook niet vanuit een Valk perspectief maar vanuit mijn eigen perspectief. Ik ben wel een liefhebber van Valk, en heb in het verleden ook alleen maar positieve ervaringen gehad, dat klopt. Maar om weer even terug te gaan naar het onderwerp, wat verwacht je dan? Dat ze 5 euro terug gaan storten op jou rekening? Rene kennende zou hij dit waarschijnlijk nog doen ook, maar ik blijf bij mijn vorige statement. Waarom zo moeilijk doen om 5 euro?

Back
Bovenaan