Valk Vuurwerk Nijverdal

Ik heb tot op heden nog geen reactie gehad, over mijn normale bestelling tergelijke tijd kon ophalen met die van mij op vuurwerkperdoos.nl

Ik ga er nu min of meer van uit, omdat ik meer dan 100 km moet rijden voor ik in Nijverdal ben. Of weet iemand mij iets anders te vertellen.

Hoeveel tijd zitten er tussen beide bestellingen dan?
Als het een uurtje verschilt ofzo dan ligt het spul ongetwijfeld gewoon al klaar.
Maar als het voor verschillende dagen besteld is, dan heb je mogelijk een probleem, omdat Valk het spul voor de 30e niet al de 28e heeft liggen op locatie. Tenminste, dat was vorig jaar zo.
Ja, bellen kan... maar als het voor morgenochtend is, dan ben je rijkelijk laat :wink:

Wat?! Meen je... Wat een gepruts. Heeft René al gereageerd? Hij geeft hem maar mooi mee. Ga geen 130 km rijden voor een doosje big 19

Erg vreemde reactie aangezien een winkel niet zomaar officieel afgekeurde producten mag meegeven.
dan plegen ze een economisch delict of ga jij die boete van minimaal 7500 euro betalen Pyroboy26 ?

en je bent toch ook fel tegen illigaal vuurwerk ?
( en dat is de salute cake 1 aangezien die afgekeurd is )
of alleen als het jou uitkomt ?

Beetje rare reactie dit.

Erg vreemde reactie aangezien een winkel niet zomaar officieel afgekeurde producten mag meegeven.
dan plegen ze een economisch delict of ga jij die boete van minimaal 7500 euro betalen Pyroboy26 ?

en je bent toch ook fel tegen illigaal vuurwerk ?
( en dat is de salute cake 1 aangezien die afgekeurd is )
of alleen als het jou uitkomt ?

Ik begrijp je reactie, het is meer een emotionele reactie van mij.
Maar zolang het verkocht mag worden en ik kan het krijgen doe ik het , dan is het nog legaal.

Back
Bovenaan