--sjon beton--
VWC lid
ja maar dan krijg je dus geen cent korting op dat karton...
aangezien 2 blokjes voor 25,- los te koop zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ja maar dan krijg je dus geen cent korting op dat karton...
Ergens gelezen dat de verpakkingseenheid 16 per karton is en dat de kartonnen dit jaar 8+8 zijn, dus 8 normale en 8 finale 8*25=200,- dus dat lijkt dan ook te kloppen.
EDIT: Ik heb dat verpakkingseenheid verhaal, in het Delicous Thunder topic gelezen.
Vraagje
SUPER AANBIEDING! Deze 16 shots knalcake veroorzaakt met ongekende precisie een hels geweld. 1 Kopen = 2 krijgen
Per doos van 48 stuks
Vraag als ik dus 1 doos koop 2de karton gratis ??
Prijs 165 euro
Als dit het geval is, is dit karton nou niet bepaald voordelig. Overal waar je deze cakes kan kopen krijg je er 1+1 gratis voor €25, wat dus exact dezelfde prijs is als voor dit karton. Daarbij komt nog eens dat je vaak nog wat korting krijgt ook op de losse producten.
Maar misschien is het toch 2 kartonnen dan?
EDIT: sorry, zie bovenstaande posts net pas
hmm, dat is idd ook niet echt duidelijk.
misschien dat reva vandaag even het 1 en ander kan uitleggen over de delicious thunder en de secret sniper.
Sorry ik wil echt niet zeuren maar dit werkt toch voor geen meter er word niet duidelijk gecomunniseerd door valk omtrent de status(functionering) van de site en onduidlijkheid mbt de producten.
Gast, die site is net actief en halfwerkend. Zij hebben naast de vuurwerk ook gewoon een winkel draaiende te houden. Je kan en mag niet verwachten dat Valk 24/7 hier gaat mee lezen. Over eht algemeen wordt s'avond even een paar uurtjes tijd voor vrij gemaakt, dus heb even geduld...