Valk Vuurwerk Nijverdal

leuk! ben erg benieuwd naar de ES 3.0 maar wil graag weten wat ik koop. hopelijk komt er dus nog een demo

De ES 3.0 is gewoon exact de zelfde als de 2.0 het enige verschil is dat hier een dubbele lont aan zit.. staat trouwens ook een paar pagina's terug aangegeven..

Ze zijn op dit moment nog even bezig de site sneller te maken
Zo als ik hier lees zijn er nog een paar foutjes op de site te zien hier wordt aangewerkt
Groet reva

eerste bestelling de deur uit !!
indien ik meer wil bestellen kan ik die gewoon d.m.v de afhaalbon op hetzelfde tijdstip afhalen?

Hier is de eerste ook de deur uit en daar zal het niet bij blijven!
Rene en de rest van het valk-vuurwerk team, helemaal super zo wat een geweldige prijzen!:D

Is er een minimaal aantal kartonnen / minimaal bedrag dat je moet bestellen , of kan je bijvoorbeeld ook maar 1 karton Big 19 halen ?

En als ik in december nog een bestelling plaats in de gewone webshop van Valk , kan dat dan tegelijk opgehaald worden ?

Wat ik zeker ga bestellen is een karton extreme salute, maar nou zie ik ook een karton staan van de big 19 is dit echt de big 19, of is dit tegenwoordig de super 6-19 en is deze de moeite waard om hem samen met de extreme salute te bestellen?

heb vorig jaar voor het eerst de big 19 gehad, en deze knalden qua knal en effect makkelijk de 25gr per schot blokjes eruit van rubro.
dus ik zou voor de big 19 gaan!

Dus eigenlijk kan ik ze net zo goed alle twee bestellen, want de effecten van de super 6-19 en de nieuwe extreme salute zijn toch niet het zelfde, of heb ik dat verkeerd?

Dus eigenlijk kan ik ze net zo goed alle twee bestellen, want de effecten van de super 6-19 en de nieuwe extreme salute zijn toch niet het zelfde, of heb ik dat verkeerd?

2.0 is inderdaad sinds vorig jaar vernieuwd. 3.0 en 2.0 waren dacht ik wel hetzelfde alleen de 3.0 heeft 2 lonten. Kan ze beide aanraden(big 19 en es2.0), zijn echte toppers!

Ik heb nu 2 bestellingen gedaan en afgerekend! Ik heb hiervan geen bevestigingsmail gekregen of een afhaalbewijsje. Ben ik de enige of hebben anderen dat ook niet gekregen?

Back
Bovenaan