Valk Vuurwerk Nijverdal

ja maar dan krijg je dus geen cent korting op dat karton...
aangezien 2 blokjes voor 25,- los te koop zijn.

Ja dat klopt. Dit was vorig jaar volgens mij ook zo, omdat deze 2 halen 1 betalen actie vanuit Rubro gestuurd wordt. Ik er ook compleet naast zitten natuurlijk...

EDIT: Bij het terug lezen, Valk had vorig jaar de delicious thunder niet in de karton verkoop.

vraagje:

Is de site overal zo traag? of is dit alleen bij mij zo. Want het gaat niet erg snel op deze manier.
Of zijn jullie er nog mee bezig?
greetzzz

Mooie prijzen, zitten zeker interessante prijzen tussen waar ik nog eens over ga nadenken! Helaas werkt de site hier niet goed, in plaats een karton salute cake 1 gooit hij er 14x Extreme salute 3.0 in haha! Ik wacht dus nog wel even..

pyro-freak

De site doet het niet bij mij helaas...

Trouwens is de extreme salute 3.0 kompleet nieuw of zijn het dezelfde uitwerkingen als de 2.0?

Vraagje

SUPER AANBIEDING! Deze 16 shots knalcake veroorzaakt met ongekende precisie een hels geweld. 1 Kopen = 2 krijgen

Per doos van 48 stuks

Vraag als ik dus 1 doos koop 2de karton gratis ??

Prijs 165 euro

Ergens gelezen dat de verpakkingseenheid 16 per karton is en dat de kartonnen dit jaar 8+8 zijn, dus 8 normale en 8 finale 8*25=200,- dus dat lijkt dan ook te kloppen.

EDIT: Ik heb dat verpakkingseenheid verhaal, in het Delicous Thunder topic gelezen.

Als dit het geval is, is dit karton nou niet bepaald voordelig. Overal waar je deze cakes kan kopen krijg je er 1+1 gratis voor €25, wat dus exact dezelfde prijs is als voor dit karton. Daarbij komt nog eens dat je vaak nog wat korting krijgt ook op de losse producten.

Maar misschien is het toch 2 kartonnen dan?

EDIT: sorry, zie bovenstaande posts net pas

Vraagje

SUPER AANBIEDING! Deze 16 shots knalcake veroorzaakt met ongekende precisie een hels geweld. 1 Kopen = 2 krijgen

Per doos van 48 stuks

Vraag als ik dus 1 doos koop 2de karton gratis ??

Prijs 165 euro

hmm, dat is idd ook niet echt duidelijk.

misschien dat reva vandaag even het 1 en ander kan uitleggen over de delicious thunder en de secret sniper.

Sorry ik wil echt niet zeuren maar dit werkt toch voor geen meter er word niet duidelijk gecomunniseerd door valk omtrent de status(functionering) van de site en onduidlijkheid mbt de producten.

Als dit het geval is, is dit karton nou niet bepaald voordelig. Overal waar je deze cakes kan kopen krijg je er 1+1 gratis voor €25, wat dus exact dezelfde prijs is als voor dit karton. Daarbij komt nog eens dat je vaak nog wat korting krijgt ook op de losse producten.

Maar misschien is het toch 2 kartonnen dan?

EDIT: sorry, zie bovenstaande posts net pas

17,50 zelfs bij winkels als herman de haan en riezebos

hmm, dat is idd ook niet echt duidelijk.

misschien dat reva vandaag even het 1 en ander kan uitleggen over de delicious thunder en de secret sniper.

Wat betreft de secret sniper kan ik me niet inbeelden dat je voor 165 euro dus 96 secret snipers krijgt.. Ik gok dat de prijs gewoon 165 euro voor 48 stuks is wat dus 24 setjes zijn.

Wat een drama zeg.. Prachtige prijzen maar ben al meer dan een uur bezig om te bestellen. Winkelmandje komen zomaar dingen in en dan ineens is die weer leeg of kan niet weergegeven worden.

Sorry ik wil echt niet zeuren maar dit werkt toch voor geen meter er word niet duidelijk gecomunniseerd door valk omtrent de status(functionering) van de site en onduidlijkheid mbt de producten.

Gast, die site is net actief en halfwerkend. Zij hebben naast de vuurwerk ook gewoon een winkel draaiende te houden. Je kan en mag niet verwachten dat Valk 24/7 hier gaat mee lezen. Over eht algemeen wordt s'avond even een paar uurtjes tijd voor vrij gemaakt, dus heb even geduld...

Gast, die site is net actief en halfwerkend. Zij hebben naast de vuurwerk ook gewoon een winkel draaiende te houden. Je kan en mag niet verwachten dat Valk 24/7 hier gaat mee lezen. Over eht algemeen wordt s'avond even een paar uurtjes tijd voor vrij gemaakt, dus heb even geduld...

Nou nou rustig maar. Je kan dit soort vragen al van te voren wel verwachten dus zo gek is het toch niet? bij de karton verkoop hebben ze geen duizenden voorraad dus mensen willen niet graag naast de pot grijpen dus als er bepaalde info niet juist staat(of mist) op het moment dat de site online is vind ik dat storen. Als reva ook de tijd neemt om hier netjes een bericht op te zetten dat de site online is zoals hij heeft gedaan kan je ook wel die paar tellen nemen om even iedereen gerust te stellen. Ik begrijp dat het druk is hoor.

Als het goed is klopt dit:

Van 200,00 tot 350,00: Notorious
Van 350,00 tot 500,00: Shoot To Thrill
Vanaf 500,00: Wonderfull World

Back
Bovenaan