Valk Vuurwerk Nijverdal

Jammer dat de kartoninhoud niet staat vermeld bij de producten. Er staan wel weer hele mooie aanbiedingen bij zeg, Top geregeld Valk!

Ik snap er ook vrij weinig van, 125 euro voor 6 potten vind ik nou niet bepaald goedkoop.. lijkt me toch dat es 3.0 per 12 gaat

Lezen mensen! er staat toch echt onderaan:

6 Verschillende 19 schots cake met mixed effecten.

Met mega zware klappers.

De wolff extreme salute 3.0 is speciaal voor ons gemaakt.

Dit jaar aan elke cake een dubbel lont.

Alleen bij ons te koop.

Per doos van 12 stuks.

Jubileum actie.

orginele foto volgt.

ZO! na dagen van kruitstress heb ik mijn eerste bestelling gedaan.
er komt nog een 2e bestelling.
dit is wat ik net besteld heb:

Aantal Product Totalen
Subtotaal: €380,00
Bestellingstotaal: €380,00
1 Aftershock Thunder Hardix

€110,00
1 Thunderstruck

€145,00
1 Big 19

€125,00
1 Gratis product: Shoot to Thrill Zena

€0,00

Heron cake 123 voor 75 euro is best wel een goeie koop. de rest van de doorlont bakken kun je net zogoed in de normale voorverkoop kopen want dan krijg je ook nog gratis vuurwerk of korting

Heron cake 123 voor 75 euro is best wel een goeie koop. de rest van de doorlont bakken kun je net zogoed in de normale voorverkoop kopen want dan krijg je ook nog gratis vuurwerk of korting

Hier krijg je ook gratis vuurwerk :) Afhankelijk van het bedrag (uit mn hoofd): de Notorious, Shoot to Thrill, Heron Cake
maar goed ik snap je punt wel

En ik haal het dit jaar niet om 6:00 uur op. Mij toch iets te vroeg toch wel. Gewoon maar om 07:30 :)

Hmm De Big 19 en ES 3.0, wat is het verschil? En gaat het bij beide om 12 cakes voor 125 EUR?

nvm weet het al!

Hmm De Big 19 en ES 3.0, wat is het verschil? En gaat het bij beide om 12 cakes voor 125 EUR?
Bij beide gaat het om 12 cakes.En het verschil is moeilijk te zeggen,aangezien de 3.0 nieuw is dit jaar.
De big19 is in ieder geval geen verkeerde koop.Ik denk dat de 3.0 meer de nadruk ligt op de knal zeg maar.

Back
Bovenaan