Valk Vuurwerk Nijverdal

Stond er vanmorgen rond half 8 om mijn bestellingen van de karton verkoop en normale webwinkel op te halen. Bij de karton bestelling bleek de ES 1.0 uitverkocht te wezen terwijl ik die wel als 1 van de eersten had besteld op de vuurwerkperdoos site. De jongen gaf aan dat hij me wel een Big 19 kon geven (Die had ik al) Uiteraard niet mee akkoord gegaan. Aangezien de jongen aangaf dat als ik gister was geweest wel gewoon mijn ES 1.0 had gehad. Waarom worden er dan bestellingen geplaatst? Rene is zelf laten gekomen en heeft me de ES 2.0 gegeven, waarmee het voor mij gewoon netjes opgelost was. Vind het alleen heel erg jammer dat als je tijdig een bestelling doet en de ES 1.0 nog leverbaar is. Dat het ineens uitgeleverd word aan een ander en dat ik er op de 2e verkoopdag na kan fluiten. Verder prima service, en ga zo door!

Stond er vanmorgen rond half 8 om mijn bestellingen van de karton verkoop en normale webwinkel op te halen. Bij de karton bestelling bleek de ES 1.0 uitverkocht te wezen terwijl ik die wel als 1 van de eersten had besteld op de vuurwerkperdoos site. De jongen gaf aan dat hij me wel een Big 19 kon geven (Die had ik al) Uiteraard niet mee akkoord gegaan. Aangezien de jongen aangaf dat als ik gister was geweest wel gewoon mijn ES 1.0 had gehad. Waarom worden er dan bestellingen geplaatst? Rene is zelf laten gekomen en heeft me de ES 2.0 gegeven, waarmee het voor mij gewoon netjes opgelost was. Vind het alleen heel erg jammer dat als je tijdig een bestelling doet en de ES 1.0 nog leverbaar is. Dat het ineens uitgeleverd word aan een ander en dat ik er op de 2e verkoopdag na kan fluiten. Verder prima service, en ga zo door!

Daarom haal ik het altijd de 1e verkoopdag het eerste uur op.....

Gister en vanmorgen ook toaal 11 karton op gehaald en nog wat andere normale bestellingen. Kartonnen allemaal dik in orde, alleen bij het openen van een karton great adventure kwam ik erachter dat er maar 7 in zaten ipv 8. Kan valk natuurlijk niks aan doen! Bij mijn normale bestelling geen gratis royal palace gehad, maar een ander 16 schotje. Verder super winkel met goede service. Tot volgend jaar

Gister en vanmorgen ook toaal 11 karton op gehaald en nog wat andere normale bestellingen. Kartonnen allemaal dik in orde, alleen bij het openen van een karton great adventure kwam ik erachter dat er maar 7 in zaten ipv 8. Kan valk natuurlijk niks aan doen! Bij mijn normale bestelling geen gratis royal palace gehad, maar een ander 16 schotje. Verder super winkel met goede service. Tot volgend jaar
11 kartonnen? Ik heb al moeite met de 4 kartonnen

Voor de liefhebbers hebben we nog de immortal gold de 4 seasons en de event 6 elements
Op voorraad van ieder nog 10 stuks alles is uitgeteld voor de verkoop en deze zijn nog over
Maar op=op

Voor de liefhebbers hebben we nog de immortal gold de 4 seasons en de event 6 elements
Op voorraad van ieder nog 10 stuks alles is uitgeteld voor de verkoop en deze zijn nog over
Maar op=op

Als ze er morgen om 4 uur nog zijn neem ik er met plezier 2 van elk :D
Ik zal morgen bij de eerste 10 horen die naar binnen gaat :)

Was altijd zeer teverden over valk maar vanochtend toch voor het eerst niet
had de sky screamer besteld op vuurwerkdoos bleek er 1 te missen, mocht ik iets anders uit kiezen voor de zelfde prijs.
jammer als je zo lang van te voren besteld en je niet krijgt wat je hebt besteld.
kom ik thuis blijkt de falcon in de doos te zitten, dus nu helemaal teleurgesteld, jammer dat dit gebeurd is en weet niet zeker of ik nog een keer zal bestellen nu dit zo raar gelopen is.
Gek dat dit gebeurd ze wisten dat er 1 miste en de falcon er in zat in plaats van de sky screamer.
Ben benieuwd of nog meer mensen tegen problemen zijn aangelopen.
groetjes erik

bunkerleegverkoop was erg leuk, was bij ongeveer de 5e groep van 10 die naar binnen ging.
Super hectisch, en je moet heel snel wat potten kiezen. Maar erg leuk, en uiteindelijk heel veel geld bespaard :)

gistermorgen ook nog even bij valk geweest voor mn tweedevbestellng en mijn 3e prijs van de vwc prijsvraag. de super 500 die ik gewonnen had was er niet meer, daarvoor in de plaats d black lights van black label gehad en 2x de secret salute salvo. Helemaal goed dus, wat een prachtige rambak die secret salute salvo, iedereeen schrok van het geweld dat deze bak gaf. verder was de sky screamer die ik had besteld nog niet binnen, zou om elf uur weer komen, dus daarvoor mocht ik wat anders uitzoeken. nog maar 2x de salute cake 1 gedaan dus bij de 4 die ik al hd. geen spijt van. Alles bij elkaar weer super voor elkaar dit jaar bij valk. Dus rene en crew, hardstikke bedankt, en aan het eind van het jaar zien jullie mij zeker weer!!

was altijd zeer teverden over valk maar vanochtend toch voor het eerst niet
had de sky screamer besteld op vuurwerkdoos bleek er 1 te missen, mocht ik iets anders uit kiezen voor de zelfde prijs.
Jammer als je zo lang van te voren besteld en je niet krijgt wat je hebt besteld.
Kom ik thuis blijkt de falcon in de doos te zitten, dus nu helemaal teleurgesteld, jammer dat dit gebeurd is en weet niet zeker of ik nog een keer zal bestellen nu dit zo raar gelopen is.
Gek dat dit gebeurd ze wisten dat er 1 miste en de falcon er in zat in plaats van de sky screamer.
Ben benieuwd of nog meer mensen tegen problemen zijn aangelopen.
Groetjes erik

de sky screemer en de falcon zijn exact hetzelfde!!!!!! Dus niet klagen!!! Ik had een karton besteld elders en heb helemaal niets, geen 1 van beide!!!! Er waren te weinig aantallen holland binnen gekomen>

Had op de vuurwerkperdoos de oververpakking big-19 en super 4-16 besteld. Maandagmorgen de 31e opgehaald. Geen wachtrij en het vuurwerk wordt je met een palletwagen naar de auto gebracht. Prima service en goed voor elkaar weer!

Top!

Via deze weg allemaal de beste wensen voor 2013 namens het hele valk team
De verkoop was weer helemaal top en daarvoor wil ik iedereen bedanken.
Hierbij wil ik nog even een nieuwtje verklappen door de gigantische drukte zijn we in nijverdal
Uit ons jasje gegroeid daarom zullen we in 2013 ons 2e verkooppunt openen in rijssen
Een mega store van 1200m waar de vergunning inmiddels voor binnen is.
Hierbij dan ook een vraag aan jullie,wat kan er verbeterd worden,missen jullie nog wat in onze collectie
Uitbreiding kartonverkoop,eigen vuurwerklijn,als jullie nog wat weten hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

René Valk

Bedankt René alles was weer top geregeld.
Los van mijn anderre 2 bestellingen, ben in maandag ook nog even geweest, ik was denk ik 1 van de laatste bij de leeg verkoop nog ff rond 5 uur....
super mooie acties, het was het wel waard om 45minutten te wachten in de rij, nog wat mooi spul mee kunnen nemen.

EN zoals ik maandag ook al zij beste wensen nogmaals en tot volgend jaar, maar het is al weer 2013 dus tot. november/December.
P.S. mocht je nog personeel nodig hebben voor je mega store, dan kan ik wel een paar dagen vrij nemen van mijn normale werk...:D

Back
Bovenaan