Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Stond er vanmorgen rond half 8 om mijn bestellingen van de karton verkoop en normale webwinkel op te halen. Bij de karton bestelling bleek de ES 1.0 uitverkocht te wezen terwijl ik die wel als 1 van de eersten had besteld op de vuurwerkperdoos site. De jongen gaf aan dat hij me wel een Big 19 kon geven (Die had ik al) Uiteraard niet mee akkoord gegaan. Aangezien de jongen aangaf dat als ik gister was geweest wel gewoon mijn ES 1.0 had gehad. Waarom worden er dan bestellingen geplaatst? Rene is zelf laten gekomen en heeft me de ES 2.0 gegeven, waarmee het voor mij gewoon netjes opgelost was. Vind het alleen heel erg jammer dat als je tijdig een bestelling doet en de ES 1.0 nog leverbaar is. Dat het ineens uitgeleverd word aan een ander en dat ik er op de 2e verkoopdag na kan fluiten. Verder prima service, en ga zo door!
11 kartonnen? Ik heb al moeite met de 4 kartonnenGister en vanmorgen ook toaal 11 karton op gehaald en nog wat andere normale bestellingen. Kartonnen allemaal dik in orde, alleen bij het openen van een karton great adventure kwam ik erachter dat er maar 7 in zaten ipv 8. Kan valk natuurlijk niks aan doen! Bij mijn normale bestelling geen gratis royal palace gehad, maar een ander 16 schotje. Verder super winkel met goede service. Tot volgend jaar
Daarom haal ik het altijd de 1e verkoopdag het eerste uur op.....
Voor de liefhebbers hebben we nog de immortal gold de 4 seasons en de event 6 elements
Op voorraad van ieder nog 10 stuks alles is uitgeteld voor de verkoop en deze zijn nog over
Maar op=op
was altijd zeer teverden over valk maar vanochtend toch voor het eerst niet
had de sky screamer besteld op vuurwerkdoos bleek er 1 te missen, mocht ik iets anders uit kiezen voor de zelfde prijs.
Jammer als je zo lang van te voren besteld en je niet krijgt wat je hebt besteld.
Kom ik thuis blijkt de falcon in de doos te zitten, dus nu helemaal teleurgesteld, jammer dat dit gebeurd is en weet niet zeker of ik nog een keer zal bestellen nu dit zo raar gelopen is.
Gek dat dit gebeurd ze wisten dat er 1 miste en de falcon er in zat in plaats van de sky screamer.
Ben benieuwd of nog meer mensen tegen problemen zijn aangelopen.
Groetjes erik