Pyroboy26
VWC lid
Kijk eens in je verwijderd box, of spambox. Ik stuur het altijd door naar mijn algemene privé mail.Wil ik net betaal/afhaalbewijs uitprinten ben ik die email kwijt :(
hopelijk kan het nog geregeld worden ! (valk al mail gestuurd)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kijk eens in je verwijderd box, of spambox. Ik stuur het altijd door naar mijn algemene privé mail.Wil ik net betaal/afhaalbewijs uitprinten ben ik die email kwijt :(
hopelijk kan het nog geregeld worden ! (valk al mail gestuurd)
al gedaan staat nergens meer ben hem egt kwijt, van losse verkoop bestelling heb ik alleen nog :SKijk eens in je verwijderd box, of spambox. Ik stuur het altijd door naar mijn algemene privé mail.
Ik ga morgenvroeg! Zal er wss rond half 6 zijn, wie nog meer?
Ik zal er rond 6.00uur zijn... Dik 1,5uur rijden dus vroeg op!
Oh, misschien zie je me nog wel. Heb een donkerrode jas aan!
Ik moet een uurtje rijden, vertrek hier 05:15-05:30

.

)was trouwens ook iemand voor mij die o.a. een karton extreme salute had, hij vroeg of dit de 2.0 versie was en volgens de medewerker was dat gewoon de 2.0 maar dat stond niet op de het karton zag ik...
ik heb nog wel gezegt van dat dat volgens mij NIET de 2.0 versie is, maar hij hoorde mij niet...
dus ik hoop dat hij wel de 2.0 heeft!
Op de doos staat geen ES 2.0
Ik had trouwens zelf ook nog een vraag, de ES 1.0 van Valk is die van VuurwerkTotaal of van Wolf?
Verder super service!