Valk Vuurwerk Nijverdal

Ik ga ook even kijken wat er dit jaar weer gaat komen, is me goed bevallen.
En de tijden 6-8 vind ik juist wat hebben, s'ochtends met een pallet truck de straat over is een aparte ervaring.

Laatst bewerkt:
de big 19 zijn dat nou die op het plaatje staan of die van het filmpje. want die van de film heb ik vorig jaar besteld bij juli en zijn goed bevallen. wie kan me die info geven? staat me iets van bij dat die van het filmpje opwaren?
gr hindoe

Dit zijn weer leuke prijzen wat valk laat zien Ben erg geintreseerd In een paar dingen dus ik ga er dit jaar ook weer zeker heen !! Je ziet me weer verschijnen Snel een bestelling plaatsen

Mooie collectie misschien de moeite waard om 200km heen en terug te gaan rijden. Weet iemand wanneer de gewonen webshop online komt?

De cruise rockets zijn de laatste.
We hebben een nog hardere fluit gevonden voor ons assortiment.
Welk productiejaar zijn deze pijlen? De 2011 batch, of van daarvoor nog?

En die nieuwe van Rubro, zijn dat ook 3-traps? Of 1 lange schreeuwer :)

Welk productie durf ik zo niet te zeggen moet ik morgen even kijken
Wat betreft die van rubro is 1 waanzinge lange en harde fluit.

ik zie dat je de kartonnen alleen op de 29ste en de 31ste kan ophalen.
kan het misschien niet samen ook met de gewone verkoop want daar wil ik ook wat van bestellen.

als je de kartonnen ophaalt kan je ook gewoon in de winkel nog extra vuurwerk kopen, die is dan ook al open. Was vorig jaar tenminste wel zo, ik heb toen ook extra gekocht toen ik mijn kartonnetjes af kwam halen. Valk is een topzaak waar ik dit jaar zeker weer te vinden ben :)

als je de kartonnen ophaalt kan je ook gewoon in de winkel nog extra vuurwerk kopen, die is dan ook al open. Was vorig jaar tenminste wel zo, ik heb toen ook extra gekocht toen ik mijn kartonnetjes af kwam halen. Valk is een topzaak waar ik dit jaar zeker weer te vinden ben :)

dat had ik vorig jaar ook gedaan maar ik had toen een bestelling bij vuurwerkperdoos besteld en ik had ook via hun gewone site besteld. anders moet ik 2 keer heen en weer rijden

Back
Bovenaan