Welke singleshot is het beste?

Weet nu niet of ik hier al gereageerd heb. Maar in mijn ogen is sinds verleden jaar de Thunder Smoke de beste. (Dacht Royal) Geweldig stukje vuurwerk:) Eerst krijg je een mooie sliert aan rook te zien met een bepaalde kleur en dan een zeer goede knal met n effectje erbij. En dat voor een scherpe prijs.

Die is inderdaad van Royal/Cafferata
Vind dit ook erg leuke dingen voor niet al te veel geld!
Erg leuk voor overdag!

Die Thunder Smokes zijn inderdaad toppertjes. Zit een mooi TI-boeketje bij dus evt. kan je 'm in het donder ook nog afsteken. Qua knal zijn ze volgens mij ook een van de hardste. Alleen zijn er ook liefhebbers geweest die klachten hadden over de Thunder Smokes, met name over de veiligheid.

Savonds komen ze uiteraard ook nog wel leuk tot hun recht, alleen vind de rook juist het mooie aan deze single shots.

Ik vind de thunderking 2.0 van broekhoff momenteel de beste. Ik heb al aardig wat soorten gehad maar de 2.0 knalde de at en de aftershock er echt uit. Dit jaar heb ik ook de shockbox van chooet gekocht, dezr heb ik nog nooit gehad dus ben benieuwd.

Ik vind de Royal Thunder Smoke helemaal geweldig, mooi harde knal en een gave rook staart. Jammer dat afgelopen jaar veel fout ging met de single shot. Als ze goed werken is dit echt een dikke topper!

Hey mensen,
gezien mijn budget van dit jaar loop ik toch nog tegen een aantal dingetjes aan. Ik wilde voor sick6 gaan, maar twijfel toch nog heel erg. Van de sick6 weet ik dat de kwaliteit de afgelopen jaren prima is geweest. Echter ben ik heel erg benieuwd of de Red Bastards ook een fatsoenlijke knal heeft? Deze zijn gewoon een stukje goedkoper en dat scheelt toch goed op een klein budget.

Daar zijn gemixte ervaringen mee. Zelf heb ik daar geen goede ervaringen mee gehad, losse voetjes, zachte knal, maar anderen hadden weer een harde knal. Zelf ga ik voor de thunderkings van katan in een bulkpak, 40 voor 10-13 euro.

Jij zou het me dus afraden in ieder geval?
Kan ze hier voor maximaal €10,- mee krijgen namelijk ^^
Anders worden het sick6 of er moet een TK zijn die goedkoper is haha...

In ieder geval bedankt!

topics lezen en ik kom er niet uit, welke is nu beter en harder, die van chooet of de monsters van rubro, ik wil vandaag mijn laatste bestelling plaatsen, maar de een vind de monster top knallen, harder of gelijk aan de binkie. En de ander die van chooet. En ik ben met beide niet bekend.

altijd de tk van broekhof gehad, ook de 2.0 en de at, die van wolf, shock geloof ik!? De afterhocks. Maar nu wil ik alles in pijnacker bestellen. Dus een klein beetje hulp kan ik wel gebruiken:)

topics lezen en ik kom er niet uit, welke is nu beter en harder, die van chooet of de monsters van rubro, ik wil vandaag mijn laatste bestelling plaatsen, maar de een vind de monster top knallen, harder of gelijk aan de binkie. En de ander die van chooet. En ik ben met beide niet bekend.

De monsters heb ik nog niet gehad, maar een extra voordeel van de chooet single shots is dat er veel verschillende uitwerkingen in één pak zitten. Lekker divers dus en de knal zal je echt niet tegenvallen denk ik.

De rode thunderking van Rubro. (de nieuwe kleine versie) Goed harde felle knal! Niet te hoog en supergoedkoop! 42 st. 9.99

Iemand ervaring met de rebel(classic) fluit en knal? Zien er leuk uit ben van plan 2 doosjes te bestellen. Zijn wel aan de dure kan vergeleken met andere kosten zijn 9.95 voor 1 pakje van 10 stuks

Iemand ervaring met de rebel(classic) fluit en knal? Zien er leuk uit ben van plan 2 doosjes te bestellen. Zijn wel aan de dure kan vergeleken met andere kosten zijn 9.95 voor 1 pakje van 10 stuks

10 euro is wel heel duur.:shocked:

Had ze afgelopen jaar voor 1,75 euro per 10 bij koekange-kuiper.

Back
Bovenaan