Valk Vuurwerk Nijverdal

Kreeg een tip van een mede crewlid dat er oude candles lagen uit 2003 met fluit / knal van het merk phoenix, dit zijn 10 shots candles leuke dingen.

ben niet anders dan zeer tevreden. Ik hoop dat rene dit volgend jaar weer doet.
Dan ben ik er uiteraard weer bij. Met stille hoop dat hij de Silver dragon van Evuco weer kan regelen. Want kon niet echt meer vinden of deze nog echt gemaakt wordt. (Net als de Golden Brocade) Filmpjes online waren wat onduidelijk maar de uitwerking in praktijk waren ERG goed.

Maarten je hebt er inderdaad wat moois van gemaakt top man, ik hoop verder dat de Gold Rain van Evuco nog is, die cake is me goed bevallen en heb er goede reacties op gekregen. Een ding is zeker als ze op zijn komen ze ook niet meer, Evuco is toch Failliet, en zijn dit de rest partijen.

ook wij hebben hier het één en ander weg gehaald en kan niet meer zeggen dan topwinkel , nette service zowel bij voorverkoop als bij de losse verkoop als bij de kartonverkoop ,overal werden we netjes en snel geholpen , bij de voorverkoop ontbrak 10 slof astronauten voor mijn zoon nou deze werd netjes opgehaald en daarbij kreeg hij een cake van bonfireworks als compensatie voor de fout , bij de losse verkoop kreeg hij daardoor ook nog ééns een paar knal matten extra kado.
en ik moet eerlijk zeggen dat ik bij de kartonvoordeel niet één persoon heb zien smijten met dozen dus ook daar heb ik zeer zeker geen klagen over.
deze winkel ziet mij aankomend jaar weer als klant terug
ook wij hadden een aantal cakes van evuco , dat is toch wel mooi spul hoor , enige minpuntje was dat van de silver dragon (we hadden er 4) er 2 het niet deden helaas , want dit is wel een leuke fluitcake.
maar goed hopen dat deze (mits ze er nnog zijn) ze het aankomenjaar wel doen heheheheh

grtzz

Dat had ik ook maar moeten doen, ik heb de bestelling van mijn zoontje niet gecontroleerd, dacht dat het wel zou kloppen, maar we misten de 2 vulkaantjes, 144 pijltjes met knal. Was wel jammer, was de jongen een beetje van onderste boven dus zijn we in Apeldoorn deze dingen nog gaan kopen.

Toevallig nog even de 31e 's ochtends vroeg met Rene gepraat. Hele aardige vent trouwens. Hij vertelde dat de losse verkoop helemaal een gekkenhuis was. Hopelijk volgend jaar weer vuurwerkperdoos dan komen we geheid nog een keer langs!

Wij dozenkopers nemen dan meteen los spul mee, voor alleen los spul kom ik niet naar Nijverdal toe, dus gewoon weer lekker verkoopperdoos.nl

Ben de 30ste voor het eerst naar Valk geweest. Samen met mijn broertje en een vriend stonden wij om 07:00 voor de deur.

Ikzelf had 2x Big 19. De vriend had vooraf wat besteld.

De bestelde kartonnen stonden op de afgesproken tijd te wachten. Was met 5 minuten klaar. Prima dus! Het losse bestelde vuurwerk duurde wat langer. Het wachten vind ik niet erg, maar achteraf tot de conclusie komen dat je iets niet hebt vind ik wat minder. Je koopt en betaalt wel voor iets. Wij waren niet de enige. In de ongeveer 15-20 minuten dat ik daar stond heb ik wel redelijk wat mensen gehoord met het verhaal dat zij nog iets miste. Jammer, maar een verbeterpunt is nooit erg!

Desalniettemin hebben jullie er een klant bij! Vuurwerk en de prijzen waren geweldig!

Ben de 30ste voor het eerst naar Valk geweest. Samen met mijn broertje en een vriend stonden wij om 07:00 voor de deur.

Ikzelf had 2x Big 19. De vriend had vooraf wat besteld.

De bestelde kartonnen stonden op de afgesproken tijd te wachten. Was met 5 minuten klaar. Prima dus! Het losse bestelde vuurwerk duurde wat langer. Het wachten vind ik niet erg, maar achteraf tot de conclusie komen dat je iets niet hebt vind ik wat minder. Je koopt en betaalt wel voor iets. Wij waren niet de enige. In de ongeveer 15-20 minuten dat ik daar stond heb ik wel redelijk wat mensen gehoord met het verhaal dat zij nog iets miste. Jammer, maar een verbeterpunt is nooit erg!

Desalniettemin hebben jullie er een klant bij! Vuurwerk en de prijzen waren geweldig!

Er stond een partytent voor de deur waar je rustig je bestelling kon controlren

En mocht het niet kloppen dat is het met 5 minuten weer opgelost.
Hetzelfde probleem had ik maar je bent bij Valk dus er is een snelle oplossing.

Ikzelf denk dat ze het mega druk hebben gehad en erg snel de bestellingen moesten klaarzetten en dat doordoor wat foutjes zijn gemaakt.

Er stond een partytent voor de deur waar je rustig je bestelling kon controlren

En mocht het niet kloppen dat is het met 5 minuten weer opgelost.
Hetzelfde probleem had ik maar je bent bij Valk dus er is een snelle oplossing.

Ikzelf denk dat ze het mega druk hebben gehad en erg snel de bestellingen moesten klaarzetten en dat doordoor wat foutjes zijn gemaakt.

Wij hadden gelukkig de losse bestelling bij Valk gecontroleerd. De afhandeling van de ontbrekende cakes was prima. Niks op aan te merken. Ik kan niets anders zeggen dan dat de afhandeling en de service van deze winkel prima is!!!

Even een andere vraag:

Nadat de big 19 was uitverkocht kwam de ES in de verkoop. Van welke importeur was deze (ikzelf dacht VWT) en hoe zijn deze kwalitatief? Net zo goed als de big 19 van Wolf?

Dat moet ik je schuldig blijven, maar met een search moet het te vinden zijn.
Maar de big19 uit 2007 kan wel eens beter zijn, maar die is niet vanwolff

Weet je ook of deze van wolff zijn of van Vuurwerktotaal?

Volgens Rene waren de ES bij hun van vuurwerktotaal. Ik had een karton en de ES gingen perfect. Ook hadden we een karton BIG19, gewonnen via de prijsvraag, dus wat een avond was dat.:D Op naar einde van dit jaar!!

En inderdaad hopen dat ze weer de kartonnen actie doen bij Valk.

Volgens Rene waren de ES bij hun van vuurwerktotaal. Ik had een karton en de ES gingen perfect. Ook hadden we een karton BIG19, gewonnen via de prijsvraag, dus wat een avond was dat.:D Op naar einde van dit jaar!!

En inderdaad hopen dat ze weer de kartonnen actie doen bij Valk.

Oke en welke waren nou beter de Big19 (wolff) of de ES (VWT).Sorry dat ik zoveel vraag maar ben gewoon benieuwd.:p

Wij vonden de BIG19 beter. De bouqetten van de big19 waren beter. Ook was het tempo van schieten van de big19 wat beter. De burst waren van alle twee lekker hard. Wat een geweld.

Denk als Valk vuurwerkperdoos weer open gooit dat er een hoop freaks al weer zullen bestellen inclusief ik.

Back
Bovenaan