Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben de 30ste voor het eerst naar Valk geweest. Samen met mijn broertje en een vriend stonden wij om 07:00 voor de deur.
Ikzelf had 2x Big 19. De vriend had vooraf wat besteld.
De bestelde kartonnen stonden op de afgesproken tijd te wachten. Was met 5 minuten klaar. Prima dus! Het losse bestelde vuurwerk duurde wat langer. Het wachten vind ik niet erg, maar achteraf tot de conclusie komen dat je iets niet hebt vind ik wat minder. Je koopt en betaalt wel voor iets. Wij waren niet de enige. In de ongeveer 15-20 minuten dat ik daar stond heb ik wel redelijk wat mensen gehoord met het verhaal dat zij nog iets miste. Jammer, maar een verbeterpunt is nooit erg!
Desalniettemin hebben jullie er een klant bij! Vuurwerk en de prijzen waren geweldig!
Er stond een partytent voor de deur waar je rustig je bestelling kon controlren
En mocht het niet kloppen dat is het met 5 minuten weer opgelost.
Hetzelfde probleem had ik maar je bent bij Valk dus er is een snelle oplossing.
Ikzelf denk dat ze het mega druk hebben gehad en erg snel de bestellingen moesten klaarzetten en dat doordoor wat foutjes zijn gemaakt.
Ja de es is gelijk of wellicht beter dan de big19 uit 2010
Weet je ook of deze van wolff zijn of van Vuurwerktotaal?
Volgens Rene waren de ES bij hun van vuurwerktotaal. Ik had een karton en de ES gingen perfect. Ook hadden we een karton BIG19, gewonnen via de prijsvraag, dus wat een avond was dat.Op naar einde van dit jaar!!
En inderdaad hopen dat ze weer de kartonnen actie doen bij Valk.
Oke en welke waren nou beter de Big19 (wolff) of de ES (VWT).Sorry dat ik zoveel vraag maar ben gewoon benieuwd.![]()