Valk Vuurwerk Nijverdal

Het was weer gezellig! maar wel behoorlijk koud :p
vd Valk bedankt! Weer nieuwe producten gezien :)
Dutch thunder en thunderstruck vond ik echt goede cakes :D
Sommige producten van vd Nat vond ik goed, sommige vond ik wat magertjes.
Er was trouwens 1 cake een salvo van 3 fluiten, die vond ik helemaal geweldig!(weet de naam niet meer)

Het was weer gezellig! maar wel behoorlijk koud :p
vd Valk bedankt! Weer nieuwe producten gezien :)
Dutch thunder en thunderstruck vond ik echt goede cakes :D
Sommige producten van vd Nat vond ik goed, sommige vond ik wat magertjes.
Er was trouwens 1 cake een salvo van 3 fluiten, die vond ik helemaal geweldig!(weet de naam niet meer)

Dat was de Earcatcher van bonfire

Nee, helaas knalt de silver salute toch nog iets harder

Kan ik beamen. Maar het scheelt niet veel! Hebben ruim een uur heen en terug gereden, maar was het zeker waard. Heb nu een goed beeld van de producten waar ik nog over twijfelde. Rubro vuurwerk is toch wel een klasse apart en zeker de waaier cakes! Bij de Wodka blue zag ik 2 versies? Een met wat dikke brocades dan bij de ander. Van de Nat viel in mijn ogen iets wat tegen. Verder viel de Secret Salute ook op. Hij stond niet op mijn lijstje, maar nu zeker wel! Al met al was het de trip zeker waard! :D

Als het goed is zullen de vd nat cakes volgende week het beeld materiaal op de site komen. Kon er zelf niet bijzijn. Laar doorwerken en had dan nog eens 1,5 uur moeten rijden dus dat werd hem niet.

Wat waren de onverwachte toppers, ben benieuwd naar de vd nat filmpjes.

Zijn de prijzen die nu op de site van Valk-vuurwerk staan alleen geldig tijdens de voorverkoop of ook op de verkoopdagen als je los spul wilt kopen ?

Zijn de prijzen die nu op de site van Valk-vuurwerk staan alleen geldig tijdens de voorverkoop of ook op de verkoopdagen als je los spul wilt kopen ?

Alles wat bij ''voorverkoop aanbiedingen'' staat, is niet geldig tijdens de verkoopdagen, de rest wel neem ik aan..

Alles wat bij ''voorverkoop aanbiedingen'' staat, is niet geldig tijdens de verkoopdagen, de rest wel neem ik aan..

Deze prijzen zijn ook geldig op de verkoopdagen 29,30 en 31 december, dit had ik al nagevraagd bij Valk zelf :bye:

Ik wil even een mailtje sturen omtrent mijn bestelling + een bestelling wat nog gaat komen maar er is geen e-mail adres te vinden. Is dit gescheiden van de vuurwerkshop of dien ik de fietsshop te mailen?

Had al besteld via vuurwerkperdoos, maar m'n vingers branden om nog iets bij te bestellen. Man man, wat een goede prijzen weer :D

Ja inderdaad, ik heb namelijk ook daar besteld maar ga nog wel gebruik maken van deze prijzen. Nu maar hopen dat alles past in de alfa haha. En bedankt voor de e-mail, heb gelijk gemaild.

Back
Bovenaan