Valk Vuurwerk Nijverdal

Tot wanneer is vuurwerkperdoos beschikbaar? wil eigenlijk rond de 20e een normale bestelling doen + een karton colorfull thunder tail.

De aktie vuurwerkperdoos liep tot 1 december, maar als je toch een knalcake wil kopen, dan zou ik voor die van Hardix gaan ipv Bobfire.

Hardix is een stuk bruter, en die cake van Bonfire is maar afwachten hoe deze dit jaar is en welke versie je gaat krijgen. Vorig jaar weren er verschillende meningen omtrent deze cake.

Kies gewoon voor de Hardix, is goedkoper en gaat harder.
aftershockthunder-120x120.jpg

Ah oke dat maakt het wat duidelijker. Was vanmiddag nog even op de site aan het rondbrowsen en zag dat de site nog wel gewoon beschikbaar was dus vroeg me af of het nog kon. Niet dus.
Ik zal me ook eens gaan verdiepen in dat hardix blokje, thanks voor de tip!

Ah oke dat maakt het wat duidelijker. Was vanmiddag nog even op de site aan het rondbrowsen en zag dat de site nog wel gewoon beschikbaar was dus vroeg me af of het nog kon. Niet dus.
Ik zal me ook eens gaan verdiepen in dat hardix blokje, thanks voor de tip!

Kijk ook even naar de 36 shots versie, deze heeft een net wat andere timing dan zijn grotere broer van 90.
Ik vindt persoonlijk de 36 shots indrukwekkender overkomen door het tempo, waarbij de 90 shots versie meer op die van bonfire lijkt qua tempo.

Is er 9 december ook nog een demo? Dit werd gemeld in het topic van Bonfireworks Vulcan Eruption. Zoja, is er al een schietlijst bekend?

vrijdag rond 15.00 weten we of de show door gaat of niet
dus mensen hou de site in de gaten i.v.m de weersomstandigheden
bij windkracht 5 wordt er niet geschoten.

Zou wel erg zonde zijn als deze show geen doorgang kan krijgen, dit jaar toch voor het eerst een grote vergunning?

ook maar een bestelling gedaan hier!, mooie prijzen in vergelijking met andere dealers hier in de buurt!, sommige potten zelfs 25 euro goedkoper en pakketten zelfs 30 euro goedkoper dan bij Busscher in Hengelo!! Dat noem ik toch wel behoorlijke verschillen. Het is mijn eerste bestelling bij Valk maar als het zo doorgaat volgen er vanzelf meerdere:)

Back
Bovenaan