Stefan Works
VWC lid
Jammer, is de site weer snel online?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De Big 19 stond op de site Vuurwerkperdoos.nl, een tijdelijke kortingsactie site van Valk Vuurwerk, waar de Big 19 voor een luttele prijs van €114 over de toonbank ging.
Deze is uiteindelijk uitverkocht geraakt en hoogstwaarschijnlijk niet meer te krijgen. Dit pakket was al een oude voorraad.
Nee Cobra's doet pappa niet aan, pappa stookt af en toe een astronautje mee.
200 stuks krijgt hij toch niet op.
huh, oppeens zie ik geen prodcten meer? hebben meer mensen hier last van?
12x dezelfde Extreme Salute zou ook wel leuk zijn voor een project!![]()
+ YouTube Video | |
Yes! nog een vraag. Misschien beetje domme vraag maar ik heb dus een karton ES besteld die ik 31 december tussen 7 en 8 pas op kon halen, maar wil eigenlijk rond de 23e nog een bestelling op hun normale website doen. Maar omdat ik van ver kom wil ik het ook op 31 december tussen 7 en 8 op kunnen halen. Is het bij valk-vuurwerk vaak voorgekomen dat het dan al vol is? dus dat je dan geen bestelling meer af kan halen?
Alvast bedankt
wat me wel opvalt is dat de snelheid bij de big 19 is lager ligt dan bij de ES.
Zit een net wat langere tussenpauze in de shots
Ik heb ook een karton big 19 besteld. Ik vraag mij af of er in de cake Oeeo Space uit het pakket big 19 golden willow effeckt zit, Het lijkt wel zo te zijn in het onderstaande filmpje maar ik weet het niet zeker. Als dat niet zo is wil ik nog een golden willow cake erbij kopen. Wie weet of het een golden willow effect is
movie