Valk Vuurwerk Nijverdal

De Big 19 stond op de site Vuurwerkperdoos.nl, een tijdelijke kortingsactie site van Valk Vuurwerk, waar de Big 19 voor een luttele prijs van €114 over de toonbank ging.
Deze is uiteindelijk uitverkocht geraakt en hoogstwaarschijnlijk niet meer te krijgen. Dit pakket was al een oude voorraad.

Sterker nog voor deze prijs, kreeg je een karton mee dus 2x de Big 19 net zoals met de super nova die ze daar ook met 60% korting aanbieden

Nee Cobra's doet pappa niet aan, pappa stookt af en toe een astronautje mee.
200 stuks krijgt hij toch niet op.

Komt bekend voor (deed mijn pa vroeger ook)
Alleen ben ik nog heel jong (24) dus op dit moment nog geen kinderen.
Anders weet ik nu al zeker dat ik er ook zo bij sta, (en mijn vriendin op de achtergrond, VOORZICHTIG HEEEE) :-)

Nu heb ik een vraag. Ik heb dus toen de BIG19 uitverkocht bleek te zijn, een karton extreme salute gekocht voor €130,- Alleen staat daarbij per 12 stuks, maar niet 2x 6 eigenlijk. Dus zitten er dan wel 6 verschillende varianten in? Zou anders behoorlijk balen zijn als ik 12 dezelfde heb:(

Extreme Salute is een omlabeling van de Big19, daar zitten per pakket 6 verschillende potten in, duus je hetb 6 x 2 cakes.

als je linksboven, op vuurwerk drukt (dikgedrukt) kun je nogsteeds alle producten zien!

Yes! nog een vraag. Misschien beetje domme vraag maar ik heb dus een karton ES besteld die ik 31 december tussen 7 en 8 pas op kon halen, maar wil eigenlijk rond de 23e nog een bestelling op hun normale website doen. Maar omdat ik van ver kom wil ik het ook op 31 december tussen 7 en 8 op kunnen halen. Is het bij valk-vuurwerk vaak voorgekomen dat het dan al vol is? dus dat je dan geen bestelling meer af kan halen?

Alvast bedankt

Ik heb ook een karton big 19 besteld. Ik vraag mij af of er in de cake Oeeo Space uit het pakket big 19 golden willow effeckt zit, Het lijkt wel zo te zijn in het onderstaande filmpje maar ik weet het niet zeker. Als dat niet zo is wil ik nog een golden willow cake erbij kopen. Wie weet of het een golden willow effect is

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Yes! nog een vraag. Misschien beetje domme vraag maar ik heb dus een karton ES besteld die ik 31 december tussen 7 en 8 pas op kon halen, maar wil eigenlijk rond de 23e nog een bestelling op hun normale website doen. Maar omdat ik van ver kom wil ik het ook op 31 december tussen 7 en 8 op kunnen halen. Is het bij valk-vuurwerk vaak voorgekomen dat het dan al vol is? dus dat je dan geen bestelling meer af kan halen?

Alvast bedankt

Dat is lastig in te schatten, je kan tijdens je bestelling wel een voorkeursdag en tijd aangeven, echter is het denk ik een voordeel voor je dat het de 31 ste op gaat halen, dan is de enorme drukte van bestellingen ophalen minder.

wat me wel opvalt is dat de snelheid bij de big 19 is lager ligt dan bij de ES.
Zit een net wat langere tussenpauze in de shots

Als je besteld hebt op de normale site kun je altijd even contact opnemen met valk vuurwerk zelf. Misschien valt er wel e.e.a. te regelen qua afhaaltijd...

Ik heb ook een karton big 19 besteld. Ik vraag mij af of er in de cake Oeeo Space uit het pakket big 19 golden willow effeckt zit, Het lijkt wel zo te zijn in het onderstaande filmpje maar ik weet het niet zeker. Als dat niet zo is wil ik nog een golden willow cake erbij kopen. Wie weet of het een golden willow effect is

movie

Het ziet er wel uit als een willow cake, ik heb zelf ook de big 19 en ben zeker benieuwd naar deze. Daarnaast heb ik ook nog de golden willow van zena. Dat is ook wel een aanrader als je op zoekt bent naar een cake met golden willows.

Tot wanneer is vuurwerkperdoos beschikbaar? wil eigenlijk rond de 20e een normale bestelling doen + een karton colorfull thunder tail.

Back
Bovenaan