Valk Vuurwerk Nijverdal

Ohja fijn btw.... vorig jaar 200 euro betaald voor de Black Dragon Box.... dit jaar 180 en je krijgt er nog een pijlenpakket bij... nice.

Er zijn zojuist een redelijk aantal berichten verwijderd....slowchat hoort niet echt in dit topic thuis he? Hoe ongeduldig we ook zijn....toch nog maar heel even afwachten, tot de site helemaal surfbaar is hoor :D

daarbij werkt de site nu naar behoren volgens mij en ziet er erg goed uit qua prijzen :D

Nop, werkt hier niet meer...
EDIT: Nu wel, soms wat problemen met refreshen maarja.

werkte net even, maar nu niet meer.
Zonet even gezien. killing arrow voor 33 euro. 3 stars voor 49 euro. investegate voor 22 euro
Wat top prijzen dit jaar

Jammer dat ik een doos secret salute heb besteld bij Vuurwerkperdoos.nl zie dat hij nu 15 cent duurder is p/s op de normale site van Valk,maar krijg dan wel een gratis cake tvw 54,95. bij 8 stuks karton dus.
Maar zeker erg leuke prijzen en ga zeker nog wat bestellen.
Top zaak jammer dat ik hem niet eerder had gevonden.

Laatst bewerkt:
zeker mooie prijzen.
gelijk aant kijken wat ik ga bestellen.
heb met mijn broer al karton golden brocade besteld bij hun nu nog wat losse cakes en klein vuurwerk. maar hij is weer even offline zie ik dus ik moet weer even wachten.

kan het kloppen dat die het niet doet site wordt wel geopend maar als ik op de artikel klikt zegt die dat die niks heeft gevonden

bij mij werkt ie nog. maar hij staat ook al langere tijd open. wel kan ik ook gewoon producten toevoegen, dus denk dat dat weer werkt. wel vraag ik me af bij de jumping jack mega:
12 springende en draaiende grondzonnetjes. 240 stuks
Per 240 stuks
120 gram
Prijs
€ 0,80

is dat een typfout of een hele flauwe berekening dat je 20pakjes van 12 tolletjes krijgt => 240 totaal?

ik ga er van uit dat 240 stuks 24 moet worden. anders is het wel superaanbieding:P

Back
Bovenaan