Valk Vuurwerk Nijverdal

Aan die auto van mij zit geen trekhaak er staat net 14000 km op wil hem nog heel houden.
Maar heb jij plek op je trekhaak. Best lastig die kooi eraf halen.

Breekijzer mee en gaan met de banaan.
Heb toch vrij dus maakt mij niet echt uit hoe lang ik er mee bezig ben.
Zolang het maar thuis aankomt.

vorig jaar kon je als het zelfde vuurwerk ergens anders goedkoper vond het voor hetzelde bedrag bij valk krijgen.
Is dat dit jaar weer het geval?

Laatst bewerkt:
Wat een stomme vraag, staat toch duidelijk tot 1 december.:bonk:

ja maar als reva zegt nog 2 dagen, lijkt dat erop dat 1 december ook nog besteld kan worden. (maar als je een karton wilt hebben zou ik geen risico nemen en gewoon vandaag of morgen bestellen:p)

En daarbij, stomme vragen bestaan niet:p.
Voor de mensen die willen bestellen, wees er snel bij.

Bestellen kan TOT 1 december...dus tot en met 30 november dus tot en met vandaag...Morgen komt de normale site van Valk online iig, iets waar ik ook erg benieuwd naar ben :D

Laatst bewerkt:
Zo, ook even een karton Extreme Salutes besteld. Had enkele vragen en kwam echt niet uit met de ophaaltijd, dit is zeer goed opgelost vanuit hun kant, wat een perfecte service, niets op aan te merken!

Was nog wel even bang dat ik niets kon bestellen omdat ING er gister de hele dag uitlag maar is toch nog goed gekomen haha.

Goed geregeld van de jongens Valk. Top service daar. Straks wassen ze ook nog je auto terwijl je je vuurwerk op haalt.

Back
Bovenaan