Valk Vuurwerk Nijverdal

Morgen de laaste dag van vuurwerkperdoos dus profiteer de van nu het nog kan

Ik wil graag nog wat bijbestellen. Als ik naar de webshop ga dan zie ik dat ik dan op de 31e moet komen, aangezien ik de 29e ook al kom is dit een beetje onhandig. Is het mogelijk om mn 1e bestelling gewoon groter te maken ?

ik zou zeggen mail ze. Is natuurlijk ook afhankelijk hoeveel ze per moment in hun bunkers kunnen houden. we praten natuurlijk in grote hoeveelheden die per moment worden aangeleverd en worden afgehaald.

ik zou zeggen mail ze. Is natuurlijk ook afhankelijk hoeveel ze per moment in hun bunkers kunnen houden. we praten natuurlijk in grote hoeveelheden die per moment worden aangeleverd en worden afgehaald.

Heb ze eventjes gemaild, zou wat gortig wezen om vanuit Friesland appart voor 1 karton nog een keer naar Nijverdal te rijden:p

Heb ze eventjes gemaild, zou wat gortig wezen om vanuit Friesland appart voor 1 karton nog een keer naar Nijverdal te rijden:p

Ik had hetzelfde probleem kon alleen nog maar 31 december kiezen terwijl mijn andere bestelling op 30 december stond. Nadat ik een mailtje had gestuurd was dit zo opgelost, top service!

da's wel jammer, stond eerst 1 december, had me er zo op verheugd!! achjah, als er maar goede producten en aanbiedingen op staan wil ik nog wel even wachten haha:-)

Er zijn zojuist een redelijk aantal berichten verwijderd....slowchat hoort niet echt in dit topic thuis he? Hoe ongeduldig we ook zijn....toch nog maar heel even afwachten, tot de site helemaal surfbaar is hoor :D

daarbij werkt de site nu naar behoren volgens mij en ziet er erg goed uit qua prijzen :D

Back
Bovenaan