Valk Vuurwerk Nijverdal

11 kartons, heb jij een bussie ofzo... ik heb 4 kartons en dat gaat net.
Wat heb je besteld Maarten?

Kijk Maarten dat is nog een feakliefde, top dat het wellicht tot een mogelijkheid bestaat. Zeg er wel even bij dat Hansie vroeg ze nestje uit moet.
Maar volgens mij heeft Hansie nog niet besteld, en aangezien er al veel weg is is de vraag of hij dat nog gaat doen.

Hahaha, ja, ik wil zo snel mogelijk bestellen, maar toen ik voor het laatst keek, waren de silver salutes nog niet uitverkocht? Maar voordat ik ga bestellen wil ik wel zeker weten dat ik het hierheen ga krijgen uiteraard. Tijden maken mij niet zoveel uit, ik kan met de trein naar dordrecht, of mijn vader even langs sturen of zo.. Maarten heeft in ieder geval al een PM :wink:

En Maarten, ik weet niet of je de voorwaarden op de site hebt gelezen (8. Per persoon mag slechts 10 kilo vuurwerk worden meegegeven.PER KEER) maar dan moet jij heeeel vaak heen en weer lopen denk ik?

Laten we maar even ontopic blijven, de regels zijn bekend en zulke discussies hebben we al op het forum (onder wetgeving).

11 kartons, heb jij een bussie ofzo... ik heb 4 kartons en dat gaat net.
Wat heb je besteld Maarten?

Kijk Maarten dat is nog een feakliefde, top dat het wellicht tot een mogelijkheid bestaat. Zeg er wel even bij dat Hansie vroeg ze nestje uit moet.
Maar volgens mij heeft Hansie nog niet besteld, en aangezien er al veel weg is is de vraag of hij dat nog gaat doen.

Nee geen busje, Peugeot 508 sedan. Dus mogelijk komt er een 2e auto mee.
Bestelling nu:

- Dragon thunder
- Wodka blue
- Treasure Island
- Big 19
- Buurtassortiment 2*
- Silver dragon
- Super 4-16
- Silver salute

Daarnaast haal ik nog wat losse potten.
- Space shooters 2*
- Splitting comets 3*
- Earcatcher 2*
- Cilty lights 3*
- Great wall of china 2*

Afhankelijk van de inkomende donaties misschien nog wat er bij.

Beste bestelling, dat past eht niet in je 508 ondanks dt een ruime auto is haha.

Ik heb
2 x big19
1x golden rain
1x buurstasstiment

Succes wellicht zie ik je daar, als ik iemand met 10 dozen zie knutselen bij een 508 weet ik genoeg haha

Beste bestelling, dat past eht niet in je 508 ondanks dt een ruime auto is haha.

Ik heb
2 x big19
1x golden rain
1x buurstasstiment

Succes wellicht zie ik je daar, als ik iemand met 10 dozen zie knutselen bij een 508 weet ik genoeg haha

Ow je komt dat niet even helpen....:-) :-P
Ik ben er tussen 06:00 - 07:00 (vroeg mijn bed uit) ahah

maar ook mijn banken plat leggen. Kon de vorige keer een tafel van 2,5 meter in weg werken. Maar ja ik weet zelf niet de dimensies van de dozen. Maar heb nog even de tijd om dit uit te vogelen

Haha ik ben er na 7.00 uur anders had ik je zekereven geholpen, cakes eruithalen gaat lastig ivmde kooien anders kan jewellicht meer meenemen.

Hoe weet jij wat ze los verkopen decwebsite is niet in de lucht, of wel? Spaties ed loopt niet lekker komt door de ipad excuus

Wees niet bang ik ben er pas rond 06:30 dus voordat ik alles heb ben ik wel even verder.

Over de producten heb ik ze gemaild met wat ik nog los zoek. En dit kon geregeld worden. Top zaak.

Net een berichtje van Valk Vuurwerk:

"De folder is reeds gedrukt en de site staat klaar voor 1 december. Wij zijn er klaar voor!"

Mooie berichten dus :D

Iemand die toevallig met een busje o.i.d. langs Nunspeet komt? Momenteel 3 karton besteld maar denk dat nog wel meer wordt. Heb zelf een alfa 147, het gaat nu nog wel passen maar misschien in verloop van tijd niet meer.

als dat niet het geval is, kunnen ze je waarschijnlijk ter plekke wel helpen. kartonverkoop is dus ook voor openingstijd, dus daar zullen ze wel tijd voor hebben.

Iemand die toevallig met een busje o.i.d. langs Nunspeet komt? Momenteel 3 karton besteld maar denk dat nog wel meer wordt. Heb zelf een alfa 147, het gaat nu nog wel passen maar misschien in verloop van tijd niet meer.

ik heb 4 dozen kan mischien wel 1 a 2 bij PM me maar.

Back
Bovenaan