Valk Vuurwerk Nijverdal

Ik zie dat een doos Big 19 met de 12 cakes 10 kilo weegt, maar wat me opvalt is dat het buurtassortiment met 6 cakes ook 10 kilo weegt. Klopt dit? of zijn bij de Big 19 uitgegaan van 6 cakes?

Reva werkt bij Valk Vuurwerk idd....denk dat je hem kan vragen of valk vuurwerk even een mail sturen, die worden meestal wel redelijk snel beantwoord hoor.

Succes!

Zoals jullie zien is de big 19 uitverkocht.
is er onder jullie nog belangstelling voor de extreme salute van v.w.t per karton

Kijk, dat is nou wel weer service van de zaak zeg! :p De big19 is uitverkocht en nu zoekt men een mooie vervanger...top hoor!

Hoe zit dat nou is de extreme salute de omlabeling van de big 19 of was het andersom?
Ik ben inmiddels op de hoogte van de rol van Reva, hij heeft mij netjes een PM gestuurd.

Ik wil eigenlijk een karton silver salutes hier bestellen, maar het is helaas 190km rijden. Ik vroeg me af of er mogelijkheden zijn om het op te laten sturen/koeriersdienst o.i.d./mensen uit brabant die erheen rijden etc. etc?

Dus, iemand ideeën?

gewoon zelf rijden.
Ik heb zelf ook aardige bestelling staan en is voor mij 180km rijden.
(oke het is een auto van de zaak) dus daar heb ik geen kosten aan.
Maar kost me gewoon tijd, voor zulke prijzen neem ik dat zeker voor lief.
Mijn wekker gaat de 29e dan ook heeeel vroeg.

Ja maarten dan mag ik geloven, als jij er tussen 7 en 8 moet zijn dan zou je wekkertje ongeveer rond de klok van 05:00 uur gaan. Haahaha echte freaks doen dat, die van mij staat dan op 06:00 uur.

gewoon zelf rijden.
Ik heb zelf ook aardige bestelling staan en is voor mij 180km rijden.
(oke het is een auto van de zaak) dus daar heb ik geen kosten aan.
Maar kost me gewoon tijd, voor zulke prijzen neem ik dat zeker voor lief.
Mijn wekker gaat de 29e dan ook heeeel vroeg.

Ik ben wel bereid om zelf te rijden, maar op de fiets gaat dat heeeel lang duren, aangezien ik zelf nog geen auto en rijbewijs heb..

Het scheelt me wel 120 euro, dus ik wil wel echt iets regelen om dat vuurwerk op de een of andere manier hier te krijgen.

Wellicht wonen jij en maarten bij elkaar, voor mij is het 48 kilometer.

ahah lol, jij bent een mooie mij even uit pimpen als bezorgdienst ahahaha.

Om eerlijk te zijn weet ik niet eens of mijn auto wel groot genoeg is voor zo'n 11 kartons en wat los spul.

Maaar,...@hansiepower
Stuur even een PM, etten-leur is niet zo ver weg van Dordrecht., misschien is er wel wat te regelen.

Laatst bewerkt:
11 kartons, heb jij een bussie ofzo... ik heb 4 kartons en dat gaat net.
Wat heb je besteld Maarten?

Kijk Maarten dat is nog een feakliefde, top dat het wellicht tot een mogelijkheid bestaat. Zeg er wel even bij dat Hansie vroeg ze nestje uit moet.
Maar volgens mij heeft Hansie nog niet besteld, en aangezien er al veel weg is is de vraag of hij dat nog gaat doen.

Back
Bovenaan