Valk Vuurwerk Nijverdal

Dat waren de 3.0 dat zijn gewoon de normalen 15grams oude versie ik heb het over de 25 grams 2.0 nieuwe extreme salute

Heeft er volgens mij mee temaken dat de 2.0 nu per 6 verpakt is en dat ze dan gek genoeg ook duurder zijn. wou de 2.0 ook proberen maar vind de prijs te hoog voor een karton...

Hoe komt het dat bijna alle artikelen van Wolff (dynasty) niet leverbaar zijn?
Heeft Wolff ook een probleempje...........?

Even een update van onze kant
De folders zijn vandaag binnen gekomen we zijn druk bezig om deze morgen op de post te kunnen doen.
Wat betreft de onrust over de Wolff artikelen kan ik jullie vertellen dat de bestellingen op vuurwerk
Per doos gewoon worden geleverd.Een aantal van de artikelen uit de dynasty collectie zal dit jaar
Niet in ons assortiment zitten.De rest van de bestelde Wolff artikelen zal Wolff gewoon leveren.
We hebben wel 3 nieuwe lijnen aan onze collectie toegevoegd dit zijn Evolution complete lijn
en de toppertjes uit de Marijn en de pangu collectie.
Na veel vraag is de extreme salute 2.0 ook aan de collectie toegevoegd.
Onze site staat klaar om zondag online te gaan met spetterende aanbiedingen.

Reva

Dit is de reden.

Best vaag, ben mijn winkelmand ook weer kwijt, die verdwijnt als je op sommige pages kijkt.

Is weer gelukt, als je je winkelmand kwijt bent moet je gewoon een product in stoppen dan is hij er weer, vervolgens haal je hem er weer uit.

Laatst bewerkt:
Best vaag, ben mijn winkelmand ook weer kwijt, die verdwijnt als je op sommige pages kijkt.

Is weer gelukt, als je je winkelmand kwijt bent moet je gewoon een product in stoppen dan is hij er weer, vervolgens haal je hem er weer uit.

Ik had problemen dat er producten in stonden die ik nooit besteld heb. dan heb ik toch liever dat van jou:p

Sky screamers zijn toch van Rubro? vorig jaar waren dat werkelijk pruts dingen.

nee, dit is niet van Rubro. Jij bedoelt de pijlen iig, maar deze die hier bedoeld wordt is van Schuurmans. Gaat om de rauwe fluitcake sky screamers/falcon.
greetzzz

Edit: Er waren wat mensen mij voor;-)

Kan Valk wellicht ook nog wat info geven over de uit te leveren Sky Screamers van Schuurmans?
De nieuwe 2013 versies zijn namelijk flink achteruit gegaan in kwaliteit... :sad:

(zie o.a. de Haokan demofilms + http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...s-te-Pijnacker&p=614591&viewfull=1#post614591)

Zijn de bestelde producten van Vuurwerkperdoos oude of nieuwe versies?

Hoi,
Ik heb valk net gebeld, vorig jaar hadden ze bij lange na niet genoeg geleverd gekregen dus de voorraad die ze nu hebben is bijna allemaal nieuw (dit jaar geleverd). Tijdens de demo in Nijverdal gaan ze hem ook schieten en dan komen we er vanzelf achter of het probleem in de volledige productie van falcons en sky screamer zit of niet. Fingers crossed!

volgens mij is er een contactformulier op de site. Kun je gewoon invullen en dan krijg je als het goed is antwoord.
greetzz

Back
Bovenaan