Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgende keer even opletten dat wanneer iemand een karton sick6 besteld je er ook 3 meekrijgt.
Nu kreeg ik een enkele sick6 mee en gaf toen aan dat dit niet correct was. Ze hebben toen de bestelling nagekeken en kwamen toen doodleuk vertellen dat het klopte en het maar één doosje was. Ja daaaag, ga het nog maar een keer navragen dan want er gaan er toch echt 3 in een karton, 149,- voor een enkele sick6 is een beetje aan de hoge kantUiteindelijk wel 3 gekregen maar vond het wel lüllig overkomen.
Haha, dan stond jij vanochtend voor ons. Nog even snel op je mobiel controleren. Inderdaad, €140 voor 1 sick 6 zou niet best zijn!
Bij ons probeerden ze alles op een steekwagen te zetten. Maar snel overgeheveld naar een pompwagentje en die ook tegen gehouden tijdens het lopen. 1 van ons gaf al aan: als je ze laat vallen mag je een nieuw karton brengen.
Werd redelijk "boers" mee omgegaan. Natuurlijk kan het tegen een stootje, maar kleine moeite om er ietsjes minder lomp mee om te gaan.
en de valk Ti thunder ook![]()
Ja precies, van de twee die ik bekeek zaten in beide meer sas.Kruitinhoud?
Er is me wel iets opgevallen aan de oude BIG 19 en VALK BIG 19 check the PICS.
![]()
![]()
![]()
![]()