rene_vuurwerk
VWC lid
Er zijn 6 verschillende cakes en in een karton zitten er van elk 2 dus 12 stuks.En mocht dit de nieuwe prijs zijn voor 6 dan denk ik dat er niet veel worden verkocht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn 6 verschillende cakes en in een karton zitten er van elk 2 dus 12 stuks.En mocht dit de nieuwe prijs zijn voor 6 dan denk ik dat er niet veel worden verkocht.
Idd maar normaal gesproken ligt de prijs van 12 altijd zo tussen de 120 a 130 euro. 6 voor 119 euro lijkt mij onwaarschijnlijk t staat er een beetje onduidelijk maar volgens mij gaat die prijs van 119 euro gewoon per 12. Missch dat daar iemand duidelijkheid aan kan geven dan is dat ook weer uit de lucht...![]()
Wat is nu moeilijk aan lezen?
Er staat toch kartoninhoud 12/1?
En daaronder de prijs van 119 euro.
Daarboven staat toch 6x19 shots, en niet 12x19 shots? Het is maar net wat je leest... Het lijkt mij dat het 119 euro is en dat er nog een mooie korting vanaf gaat, of dat het 119 euro voor 12 cakes is, maar laten we het gewoon even afwachten!
Daarboven staat toch 6x19 shots, en niet 12x19 shots? Het is maar net wat je leest... Het lijkt mij dat het 119 euro is en dat er nog een mooie korting vanaf gaat, of dat het 119 euro voor 12 cakes is, maar laten we het gewoon even afwachten!
volgens mij is alleen het label anders![]()
Als Reva, of iemand anders van Valk, dat even kan bevestigen zou dat mooi zijn. Niemand heeft deze uitwerking nog gezien vermoed ik. Verleidelijk aanbod, maar ik wil eerst garanties hebben.
Hier is ook reeds weer een doos besteld van deze toppertjes.
@dabombe, welke garantie wil je hebben voor een 19 shots cake
Dan wacht je toch nog lekker, gaat vanzelf op.Ja, hallo ik blijf een rasechte Nederlander he. Oftewel, ondanks de 9€ wil ik wel waar voor m'n geld.
Kan nooit zo zijn dat je als consument door een lage(re) prijs met mindere kwaliteit van 'een zelfde' product genoegen hoeft te nemen.
Dan wacht je toch nog lekker, gaat vanzelf op.