[Valk Vuurwerk] Big Valk 19 [Ass.]

Viel mij ook op dat het een rubro doos is, reserve lonten zaten er bij de oudere ook al aan dus dat is geen verschil.
Dacht toch echt dat het een wolff product was, wellicht overgenomen door rubro omdat vulcan het niet wil.

Volgende keer even opletten dat wanneer iemand een karton sick6 besteld je er ook 3 meekrijgt.
Nu kreeg ik een enkele sick6 mee en gaf toen aan dat dit niet correct was. Ze hebben toen de bestelling nagekeken en kwamen toen doodleuk vertellen dat het klopte en het maar één doosje was. Ja daaaag, ga het nog maar een keer navragen dan want er gaan er toch echt 3 in een karton, 149,- voor een enkele sick6 is een beetje aan de hoge kant :wink: Uiteindelijk wel 3 gekregen maar vond het wel lüllig overkomen.

Knalpot toevallig zag ik dat gebeuren, maar ze loste het goed op. Foutje kan gebeuren.
Wat ik wel vreemd vond is dat iemand met een beste bestelling (ongeveer 10 dozen) ze deze allemaal op een steekwagen probeerde te krijgen waardoor de lepel van de steekwagen de trweede doos doorpriemde en die joggies maar lollen en gooien met de dozen, op de kop, op zijn zij.... jammer.

Volgende keer even opletten dat wanneer iemand een karton sick6 besteld je er ook 3 meekrijgt.
Nu kreeg ik een enkele sick6 mee en gaf toen aan dat dit niet correct was. Ze hebben toen de bestelling nagekeken en kwamen toen doodleuk vertellen dat het klopte en het maar één doosje was. Ja daaaag, ga het nog maar een keer navragen dan want er gaan er toch echt 3 in een karton, 149,- voor een enkele sick6 is een beetje aan de hoge kant :wink: Uiteindelijk wel 3 gekregen maar vond het wel lüllig overkomen.

Haha, dan stond jij vanochtend voor ons. Nog even snel op je mobiel controleren. Inderdaad, €140 voor 1 sick 6 zou niet best zijn!

Bij ons probeerden ze alles op een steekwagen te zetten. Maar snel overgeheveld naar een pompwagentje en die ook tegen gehouden tijdens het lopen. 1 van ons gaf al aan: als je ze laat vallen mag je een nieuw karton brengen.

Werd redelijk "boers" mee omgegaan. Natuurlijk kan het tegen een stootje, maar kleine moeite om er ietsjes minder lomp mee om te gaan.

Pyroboy26, uiteindelijk ook goed opgelost inderdaad maar kwam 'vreemd' over.
Fireworkaddict, ja ik begon nog aan mezelf te twijfelen ook nog... haha.

En ja redelijk lomp volk inderdaad, hej met die boern.. hef ook wa wat ;)
Foto zal ik zo uploaden.

2ajytch.jpg

Haha, dan stond jij vanochtend voor ons. Nog even snel op je mobiel controleren. Inderdaad, €140 voor 1 sick 6 zou niet best zijn!

Bij ons probeerden ze alles op een steekwagen te zetten. Maar snel overgeheveld naar een pompwagentje en die ook tegen gehouden tijdens het lopen. 1 van ons gaf al aan: als je ze laat vallen mag je een nieuw karton brengen.

Werd redelijk "boers" mee omgegaan. Natuurlijk kan het tegen een stootje, maar kleine moeite om er ietsjes minder lomp mee om te gaan.

jullie hadden een mooie bestelling, goed bezig!!:p

Buurtassortiment heeft 285 gram kruit inhoud dacht ik ...
Heb hier nog gekeken naar een pot van het BAXXL maar het staat er niet op.

Back
Bovenaan