UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je mist het punt van een forum even dan. Dit is een topic in het wetgevingsgedeelte. Daar bediscussiëren we de wet en geven we aan wat er wel en niet mag.

Anyway, terug naar het onderwerp ...

Ik vind het onverstandig om dit soort dingen open en bloot op het forum te bespreken.

Het is mij inmiddels al duidelijk dat tegenstanders van vuurwerk hier maar al te graag informatie inwinnen.

Ik snap je punt, echter is het wel zo dat cat. 1 vuurwerk in verhouding zo duur is dat je al een paar honderd euro kwijt bent wil je aan 25kg zitten. De meeste van ons zal hier zeker weten niet aan komen. Ik heb ook CAT.1 en is in de afgelopen jaren aangekocht, heeft redelijk wat gekost en als ik het nu weeg kom ik op maximaal 5kg en de hoeveelheid is echt meer dan genoeg om je mee te vermaken. Ik kan mij dus niet voorstellen dat men hierin helemaal in door zal slaan. Hoewel jouw beredenering zeer zeker wel klopt, zal het dus wel meevallen wat de tegenstanders betreft.

Nee hoor, sterker nog - ik snap je punt best. Ik snap alleen niet helemaal hoe de post hierboven door de ‘anti’ club gebruikt zou kunnen worden. Er staat letterlijk niks wat voor ons als vuurwerkliefhebbers nadelig kan uitpakken.

Dus: over welke realiteit heb je het?

Gaat je sirene af Sirens?
Niet in je negatieve bubbel blijven he
Wat hij bespreekbaar maakt kan geen kwaad

De gezelligheid is weer begonnen zie ik..

Nog twee weken medefreaks, laten we er ondanks alle beperkingen het beste van proberen te maken!
Het gaat een ander oud en nieuw worden, maar daar veranderen we niets meer aan helaas!
Laten we positief blijven en hopen dat we volgend jaar zonder beperkingen kunnen knallen!

Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat Ijsfonteinen dus écht gevaarlijk zijn, omdat daar een speciale stof ofzo in zit. (Correct me if i'm wrong)

Maarja, je mag dus 6 ton ijsfonteinen onder je bed hebben liggen. Elke dag feest haha :biertje:

Even een kanttekening op de hoeveelheid cat.1 wat je als particulier op mag slaan: de milieu en/of omgevingswet "zegt" dat je geen gevaar voor je omgeving mag veroorzaken. 200KG knetterlinten is niet helemaal ongevaarlijk als dat allemaal bij elkaar ligt onder het bed haha. Maar even alle gekheid op een stokje: Zoals hier al eerder is genoemd, moet je echt gigantisch veel geld uitgeven om aan een respectabel gewicht aan cat.1 vuurwerk te komen. De kans dat iemand een dusdanig gewicht aan cat.1 thuis heeft liggen dat het een gevaarzetting wordt, is heel klein, misschien wel nihil.

Even een kanttekening op de hoeveelheid cat.1 wat je als particulier op mag slaan: de milieu en/of omgevingswet "zegt" dat je geen gevaar voor je omgeving mag veroorzaken. 200KG knetterlinten is niet helemaal ongevaarlijk als dat allemaal bij elkaar ligt onder het bed haha. Maar even alle gekheid op een stokje: Zoals hier al eerder is genoemd, moet je echt gigantisch veel geld uitgeven om aan een respectabel gewicht aan cat.1 vuurwerk te komen. De kans dat iemand een dusdanig gewicht aan cat.1 thuis heeft liggen dat het een gevaarzetting wordt, is heel klein, misschien wel nihil.
Ik heb bij mij op de oprit 120 liter benzine staan. En als ik visite heb nog meer, Mag dat wel?

ik hoop dat je begrijpt dat dit enorm ter intrepetatie is?

Hoe zou de handhaving reageren als ik op o&n dat trucje van staalwol aan een ketting doe? Is best mooi om te doen alleen ik heb me altijd afgevraagd of ze je erbij kunnen naaien onder WWM ofzo. Iemand hier ervaring mee?

Hoe zou de handhaving reageren als ik op o&n dat trucje van staalwol aan een ketting doe? Is best mooi om te doen alleen ik heb me altijd afgevraagd of ze je erbij kunnen naaien onder WWM ofzo. Iemand hier ervaring mee?
Openbare orde ofzo, ze verzinnen wel wat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan