Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het onverstandig om dit soort dingen open en bloot op het forum te bespreken.
Het is mij inmiddels al duidelijk dat tegenstanders van vuurwerk hier maar al te graag informatie inwinnen.
Je mist het punt van een forum even dan. Dit is een topic in het wetgevingsgedeelte. Daar bediscussiëren we de wet en geven we aan wat er wel en niet mag.
Anyway, terug naar het onderwerp ...
Ik heb bij mij op de oprit 120 liter benzine staan. En als ik visite heb nog meer, Mag dat wel?Even een kanttekening op de hoeveelheid cat.1 wat je als particulier op mag slaan: de milieu en/of omgevingswet "zegt" dat je geen gevaar voor je omgeving mag veroorzaken. 200KG knetterlinten is niet helemaal ongevaarlijk als dat allemaal bij elkaar ligt onder het bed haha. Maar even alle gekheid op een stokje: Zoals hier al eerder is genoemd, moet je echt gigantisch veel geld uitgeven om aan een respectabel gewicht aan cat.1 vuurwerk te komen. De kans dat iemand een dusdanig gewicht aan cat.1 thuis heeft liggen dat het een gevaarzetting wordt, is heel klein, misschien wel nihil.
Ik heb bij mij op de oprit 120 liter benzine staan. En als ik visite heb nog meer, Mag dat wel?
Je mist het puntVisite mag alleen met max 2 personen op een dag anders mag dat niet nee.....
Openbare orde ofzo, ze verzinnen wel watHoe zou de handhaving reageren als ik op o&n dat trucje van staalwol aan een ketting doe? Is best mooi om te doen alleen ik heb me altijd afgevraagd of ze je erbij kunnen naaien onder WWM ofzo. Iemand hier ervaring mee?
Gewoon de feestdagen met de gordijnen dicht en 20 man binnen.Visite mag alleen met max 2 personen op een dag anders mag dat niet nee.....