Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ach de media zoooo rot van binnen,puur bezig om vuurwerk liefhebbers in de rug te steken.radio 538 is vanmorgen al begonnen met een nieuwe vijand cat1 vuurwerk lekker ouwehoeren over het gevaar van cat1 levensgevaarlijk voor kinderen en dieren etc omvalvuurwerk lekker bezig om het laatste stukkie vuurwerk te amputeren. Viezerikken ik luister niet meer naar 538 bah
Orwell voorzag het in 1948 al......Big brother is watching you.![]()
Tja het is dezelfde politievakbond die als één van de eerste en als hardste heeft lopen schreeuwen om een totaalverbod...
Orwell zag dat ietsje later. Namelijk in 1984Orwell voorzag het in 1948 al......
Sinds dit verbod kijk ik heel anders naar de mediaBen ik de enige die zich irriteert dat er altijd zo duidelijk bij vermeld wordt dat het komt omdat er te weinig te doen is voor de jongeren? Dat klopt gedeeltelijk wel maar dat is niet de oorzaak maar een gevolg van het algemene verbod beleid van de politiek.
De branche bedoel je BPN? die doet niets. DIe Marcel zit met Jasper het geld te tellenIk denk dat het van enorm belang is dat de branche nu al persberichten klaar heeft liggen en DIRECT op 1 januari als eerste naar buiten komt om de sfeer te bepalen. Ik zie namelijk al voor me hoe de tegenstanders op elke uitkomt een draai geven aan dit verhaal, en dat moet je voor zijn.
Als je moet reageren op krantenkoppen sta je met 1-0 achter, als je de koppen maakt, sta je 1-0 voor.
De branche bedoel je BPN? die doet niets. DIe Marcel zit met Jasper het geld te tellen
Haha, ik zie het helemaal voor me. Maar ik denk dat je je toch vergist.
En inderdaad, meestal is dat de hoek waar de mening van wordt opgetekend namens de branche, maar mij maakt het niet uit wie het doet. Ik weet 100% zeker dat GroenLinks in de eerste twee dagen van 2021 naar buiten komt en een draai geeft aan de jaarwisseling die moet uitmonden in een definitief verbod.
Daarom denk ik dat het van belang is dat er nu al een tekst ligt met de strekking "Wij hebben dit jaar géén vuurwerk verkocht, en kijk eens naar de ellende". Meteen duidelijk maken dat het dus op geen enkele wijze bleek te liggen aan de traditie.
Ook zou ik in dat persbericht direct de quotes die wij dit jaar hebben gekregen (het is eenmalig, het is vanwege de druk op de ziekenhuizen, volgend jaar kunnen de voorraden gewoon worden verkocht, het handhaven wordt nu makkelijker, etc etc) nogmaals worden aangehaald om even het geheugen op te frissen bij het volk. Na de pepernoten, gourmet, oliebollen en champagne is iedereen dat misschien vergeten, maar wij niet.
Orwell zag dat ietsje later. Namelijk in 1984![]()