Punisher

Vind de prijs niet goedkoop voor 800 gram kruit

Voor een max gevulde losse cake is de prijs toch ook al snel 35-40, dus het valt nog mee.

Ben alleen benieuwd naar de tubes, zal wel 20 mm zijn ? Dan is het een compact blokje iig.

Vind de prijs niet goedkoop voor 800 gram kruit
800 gram heb ik me op verkeken, dat is wel aan de lage kant ja.
Filmpje van de dealer avond laat toch wat anders zien... dan ben ik bang voor een sample helaas :/
We zullen zien of er nog meer demo's volgen. Maarja, besteld is besteld :D

Toppertje deze 20mm rammertje, mijn filmpje van de Punisher 100sh. Blij dat ik hem besteld heb!!

Dikke prima inderdaad, ziet er goed uit en natuurlijk helemaal voor die prijs.

Leuk blokje inderdaad, beetje het concept van de MONTREAL van Vulcan, met steeds een ander effect aan het goud toegevoegd. Maar dan in 20mm en voor de helft van de prijs.

Ziet er nog steeds goed uit deze bak, stond al op de lijst hier en blijft er zeker op staan. Bedankt voor het filmpje Tatanka :thumbup:

Prima blok is dit inderdaad voor de actieprijs van nog geen 5 tientjes.. Goud blijft prima hangen, leuk elke keer een andere kleur erbij en een dik tempo. Presteerde echt goed voor 20mm!

Trappen we er dan bijna allemaal in? De filmpjes zijn overduidelijk samples lijken me, want 800gram/100 schoten is 8 gram per schot, inclusief stijglading etc. Dan is een compound als op de filmpjes toch nooit mogelijk?

er zijn genoeg cakes die met minder kruit het net zo goed doen.... (unity of lights, tropical night, ive got the power)

Net opgehaald, wel een mini doosje zeg.
Effecten a la eerste sample video verwacht ik niet, maar die laatste demo's zien er van die afstand nog wel aardig uit, zeker voor een 20mm. Salvo's rammen lekker door. Benieuwd naar deze in de straat :)

Back
Bovenaan