Pijnlijk om hier zo weinig activiteit te zien...
We hebben er alles aan gedaan medefreaks, het gaat een ander oud en nieuw worden.
Meer over onze schouder kijken, wat cat 1 tussendoor stoken en hopen dat we niet zoveel commentaar krijgen.
Enige positieve van het verbod, is dat we volgend jaar een kans maken dat het doorgaat, het letsel en de vernielingen zullen door illegaal vuurwerk komen en handelaren zitten met overvolle bunkers.
Ik heb mijn strijdbijl begraven en het geaccepteerd hoe de situatie is.
En eerlijk gezegd hoe moeilijk en tegenstrijdig ik het ook vind klinken, het verbod dit jaar opheffen zou ik diep van binnen willen, alleen moeten we dit niet willen, aangezien er al gigantisch veel illegaal vuurwerk in het land is, hier zou consumentenvuurwerk dan bij komen en dan krijg je het ''zie je wel consumentenvuurwerk is ook slecht'' effect en dan krijgen we onze traditie nooit meer terug.
Iedereen bedankt voor jullie gigantische inzet (deze inzet liet me telkens verstelt staan, zoveel passie, zoveel strijd), deze strijd heeft het kabinet gewonnen, maar we blijven vechten voor onze passie, onze traditie, niemand pakt dit ons voor altijd af! Pyrofreaksforlife!!