Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bron? Zie helemaal niks daarover staan op NOS.nlAlgeheel vuurwerkverbod in België lees ik op NOS
Maximaal één 'knuffelcontact' met Kerst in BelgiëBron? Zie helemaal niks daarover staan op NOS.nl
Vraag me af of dat ook verkoopverbod betekent in België, want afsteken was er praktisch al verboden.
Maximaal één 'knuffelcontact' met Kerst in België
In België zit een groot Kerstfeest met familie en vrienden er dit jaar niet in. Belgen mogen met Kerst maar één 'knuffelcontact' van buiten het huishouden uitnodigen. Alleenstaanden mogen op 24 en 25 december twee nauwe contacten tegelijk ontvangen. Dat zijn premier Alexander De Croo en de regionale regeringen overeengekomen.
Het Overlegcomité maakte eerder vandaag al bekend dat niet-essentiële winkels per 1 december weer open mogen. De avondklok blijft en voor de feestdagen komt er een algemeen vuurwerkverbod. De Croo noemt de situatie in het land nog steeds "bijzonder gevaarlijk".
https://nos.nl/liveblog/2358254-belgie-beperkt-knuffelcontact-met-kerst-rutte-horeca-moet-regels-volgen.html
Letterlijk het zwaarste vanwege de bonk gips die er in zat![]()
Precies, zo kan ik ze ook herinneren, supergroot en relatief vrij licht van gewicht, dingen zagen er zo handgemaakt uit met crêpepapier en touw, dat ik de eerste keer dat ik ze zag dacht dat het nepspul was.Nope, geen BSC maar nog groter, rond 7 cm doorsnede en niets aan gips...
Je had toen ook nog de Italiaanse bom. Met zo’n 7-klapper als vertraging.Nope, geen BSC maar nog groter, rond 7 cm doorsnede en niets aan gips...
Vers van de pers..........geen verkoop verbod in Belgie