Nee david, ik neem geen genoegen met regen op oudjaarsdag. Ik wil potjandorie lekker sneeuw!
Laten we met zn allen de bladblazers aanzetten naar het zuiden gericht, misschien helpt dat!!
![]()
Haha heerlijk dit! Ik doe wel mee met de bladblazer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee david, ik neem geen genoegen met regen op oudjaarsdag. Ik wil potjandorie lekker sneeuw!
Laten we met zn allen de bladblazers aanzetten naar het zuiden gericht, misschien helpt dat!!
![]()
Liever te weinig dan teveel, maar dat is mijn bescheiden mening.
Eens met de heren hierboven. De pluim en kaarten worden met de run slechter. Een noordwestelijke stroming met richting de 8bft aan de kust en willekeurige buien zijn gewoon 10 keer ***. Goed, beter dan een enorme neerslagzone maar je zal net om 0:00 buiten staan en een bak ellende even over je hoofd krijgen.
Nee, tijd voor koele kaarten met rustig weer, geen neerslag en liever te weinig dan te veel wind!
Ik ben allereerst wel benieuwd naar de betrouwbaarheid van deze runs met nog 10 dagen te gaan. Kan men er een percentage aan hangen?
Daarnaast word ik (als leek) ook niet heel vrolijk van buiig weer bij windkracht 4 niet ver achter de duinen. @davidh: vanwaar je blijdschap?
Windkracht 6 ff, dat moet je toch niet willen...