Mafiavuurwerk
VWC lid
Of hier ook daadwerkelijk iets mee gedaan gaat worden is nog maar de vraag. Hoe dan ook, goed om te zien dat dit gelezen wordt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat zijn echte naam is, met 2 buitenlandse ouders kan het namelijk nooit Jesse Klaver zijn..
Yasser Feras’ en wie daar Marokkaanse roots vermoedt heeft volledig gelijk. De politiek leider van GroenLinks is zoon van een half-Indische moeder en een Marokkaanse vader.
En als je dan bedenkt dat hij nederlandse tradities wil afschaffen en morokaanse juist omarmd en nu met zijn nieuwste aanwinst in zijn partij zet je toch wel aan het denken.
In het nieuws hadden ze het erover dat het bezit van vuurwerk verboden moet worden.. Dit omdat je anders niet gepakt kan worden voor het bij je hebben van vuurwerk? Kunnen we dan toch gewoon afhalen in Duitsland?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat zijn echte naam is, met 2 buitenlandse ouders kan het namelijk nooit Jesse Klaver zijn..
Vooralsnog mag je het gewoon in BE en DE halen. Uiteraard alleen F2 en geen knallers en pijlen. België vind ik te duur, maar als de wetgeving niet aangepast wordt dan wip ik mooi even binnen in een Duitse vuurwerkshopJesse Klaver heet toch ook eigenlijk anders? Ik dacht dat zijn echte naam Yasser feras was.
In het nieuws hadden ze het erover dat het bezit van vuurwerk verboden moet worden.. Dit omdat je anders niet gepakt kan worden voor het bij je hebben van vuurwerk? Kunnen we dan toch gewoon afhalen in Duitsland?
Yasser Feras’ en wie daar Marokkaanse roots vermoedt heeft volledig gelijk. De politiek leider van GroenLinks is zoon van een half-Indische moeder en een Marokkaanse vader.
En als je dan bedenkt dat hij nederlandse tradities wil afschaffen en morokaanse juist omarmd en nu met zijn nieuwste aanwinst in zijn partij zet je toch wel aan het denken.
laten we het ajb niet over rassen hebben, want geert heeft indische roots en baudet frans en indisch
Wat hebben de Indische roots van Geert Wilders en de Frans-Indische roots van Baudet met de afschafpolitiek van Klaver te maken?
Er wordt geconstateerd dat Feras nogal happig is op het cancellen van de Nederlandse cultuur en tradities, maar niet met dezelfde stelligheid stelling neemt tegen een niet onomstreden figuur in zijn eigen partij.
Dat is wat er in twijfel wordt getrokken. Het is jammer dat jij dit terugbrengt tot een vraagstuk over rassen. Het impliceren van racisme onder leden van VWC (dat is wat je, bewust of onbewust, doet) gaat nergens over.
Geachte heer van Haga,
Allereerst wil ik u graag bedanken voor het lezen van dit bericht.
Het is mij opgevallen dat een vuurwerkverbod nogal wat problemen met zich meebrengt. Vooral het aspect: 'het voorhanden hebben van vuurwerk in een niet-openbare ruimte'.
Ik heb mij laten vertellen dat hierover nagedacht is en een mogelijke 'inzamelactie' wordt opgezet en doorgevoerd.
Graag wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om tot een mogelijk compromis te komen.
Verschillende huishoudens beschikken over al dan niet maximaal 25 kilogram vuurwerk. Uiteraard veilig opgeborgen.
In deze tijd willen mensen graag stoom afblazen. Zoals ik voornemens was, doe ik dat graag met een stukje vuurwerk. Helaas kan dat dit jaar niet.
Een mogelijke oplossing is dan: U mag uitsluitend vuurwerk afsteken wat u nog thuis hebt liggen. Wel worden de afsteektijden ingeperkt naar (bijvoorbeeld: 31 december 2020 22:00 uur tot en met 1 januari 01:00).
Dan is zo'n 'inzamelingsactie' overbodig. Dat kost tijd, geld en veel emotie. Deze maatregel werkt preventief en heeft geen werking als er geen vuurwerk wordt ingeleverd.
Mensen kunnen stoom afblazen en toch een stukje vuurwerk afsteken. De raddraaiers zullen, verbod of geen verbod, toch vuurwerk afsteken. Al dan niet illegaal vuurwerk.
Steek het vuurwerk uitsluitend voor de deur af. Handhaving kan zich o.a. richten op het veilig houden van grote pleinen, zodat niet veel mensen bij elkaar komen.
Categorie F3 vuurwerk en vuurpijlen zijn immers al verboden. Dus daarmee wordt de zorg al ontlast.
Geef hele goede voorlichting aan kinderen en verplicht het dragen van een vuurwerkbril en het gebruik van een lontje!
Graag wil ik u hartelijk bedanken voor de genomen tijd om dit bericht te lezen.
Ik wens u een fijn weekend toe.
Met vriendelijke groet,
Reactie:
Hartelijk dank voor uw bericht.
Zoals u misschien weet, ben ik inmiddels gefuseerd met Forum voor Democratie. Ik stuur u een link naar een artikel van Forum voor Democratie, waarin u kunt lezen hoe wij staan tegenover een mogelijk vuurwerkverbod: https://www.fvd.nl/vuurwerkverbod-lost-problemen-niet-op. Met andere woorden: wij zijn tegen een algeheel vuurwerkverbod! Het is niet alleen de traditie die wij kwijtraken, maar ook raakt het talloze ondernemers die het nu tijdens de coronacrisis toch al zo zwaar hebben.
Uw compromis klinkt heel mooi. Het zou leuk zijn als de partijen die voor een algeheel vuurwerkverbod stemmen, ook – net als u – in oplossingen zouden denken.
Een mooi weekend toegewenst!
Vriendelijke groet,
Wybren van Haga
Goed om dit te lezen. Zou je met ons willen delen waar je om verzocht hebt bij van Haga?
Goed gedaan overheid, levert nu al meer gezeik op voor handhaving dan die ene nacht door laten gaan.Eigenlijk zou onderstaand in heel veel wijken/plaatsen moeten plaatsvinden. Dan maak je pas echt een statement naar mijn mening.
https://www.gelderlander.nl/arnhem/...amp-jongeren-spelen-kat-en-muisspel~a2cc6ff9/