Pyro Is Art
VWC lid
@Exchange: Hear hear!!!!
Zelden zo eens geweest met iemand.
Zelden zo eens geweest met iemand.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij ligt het probleem dat ik geen aantekening op mijn strafblad kan hebben. Ik heb een goede baan en raak deze kwijt met een aantekening. Nee ik ga dan niet rellen om mijn gelijk te krijgen. Digitaal doe ik wat ik kan met respect voor meningen van anderen maar ik probeer met goede argumenten mensen te draaien in hun gedachten. En vaak is dit heel lastig want dit onderwerp ligt mij zwaarYeah, ik doe mee aan de rellen tegen een vuurwerkverbod, positieve reacties, demonstreren vóór zwarte piet? Niets dan lof! En vervolgens gaan we rellen tegen de politie bij een voetbalwedstrijd? Nee, dat kan niet, dan ben je echt verkeerd bezig.Er zijn delen in de wereld (wit Rusland) waar iedereen de straat op gaat. Maar ja wij tikken achter onze veilige PC/laptop ons verhaaltje en zeggen goed zo hooligans en rellende jeugd........Ik bedoel maar.
Dat zeg ik nietDus je hebt nu geen vuurwerk in huis? Jij gaat het straks netjes ergens inleveren wat je in huis hebt?
Als je de vergrijzing in acht neemt en dit filmpje ziet, snap je gelijk de vijandigheid en het gemak waarmee anderen, vrijheden willen afpakken
https://youtu.be/78fe_b7Q92o
staat die daar nou in een Aussie joh?!Als je de vergrijzing in acht neemt en dit filmpje ziet, snap je gelijk de vijandigheid en het gemak waarmee anderen, vrijheden willen afpakken
https://youtu.be/78fe_b7Q92o
Zoiets als dat filmpje van Evo?Exact dat! Er zou nu een actief geluid moeten opstaan, ofwel vanuit de Vuurwerkfederatie of de branche zelf met iemand die heel goed kan spreken en eventjes haarfijn uitlegt dat we dit al maanden roepen, de politiek hun kop in het zand douwt ten aanzien van hun eigen - of althans zo dachten ze - politieke gewin en dat dit verbod linea recta richting de prullenbak moet.
Niet meer dat geneuzel van de BPN, die desgevraagd in interviews de gebeten hond speelt met de bekende verhalen (‘omzet’, ‘illegaal’ etc) maar even echt klappen uitdelen.
Yeah, ik doe mee aan de rellen tegen een vuurwerkverbod, positieve reacties, demonstreren vóór zwarte piet? Niets dan lof! En vervolgens gaan we rellen tegen de politie bij een voetbalwedstrijd? Nee, dat kan niet, dan ben je echt verkeerd bezig.Er zijn delen in de wereld (wit Rusland) waar iedereen de straat op gaat. Maar ja wij tikken achter onze veilige PC/laptop ons verhaaltje en zeggen goed zo hooligans en rellende jeugd........Ik bedoel maar, zo vaak gezegd wij zijn een volkje die alles pikt.
Vroegah toen we aan het kloten waren kwam de politie langs en zei dan op vriendelijke toon "jongens doen we het wel een beetje rustig aan?" Dat deden we dan even en daarmee was de kous af. Iedereen blij.
Ligt het aan mij of is het na dat bericht over de Brabantse burgemeesters vrij stil in de media. Heb niets over een protest gezien en ook het verhaal van de burgemeesters is ook niet uitgelicht....
Denk dat alle politici die twijfelden, zich nu toch wel achter de oren krabben.
Dat lijkt me gunstig voor volgend jaar. Dit jaar gaan ze toch niet terug draaien.
We hadden wel knallen die minstens even hard gingen als een cobra, maar het was veel zeldzamer. In de periode voor O&n was het veel als je één keer per week zo'n "gruwelijke" knal hoorde. Gruwelijk betekende toen overigens nog echt gruwelijkJa, zo herinner ik het me ook. Het verschil is natuurlijk wel dat de agenten nu 9 van de 10x weerstand krijgen in plaats van het respect. En dat kloten met babypijltjes en astronauten wat anders is dan met cobra's en shells.
Zoiets als dat filmpje van Evo?