Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop wat wellicht vals is, dat er nog iets van een gedoogbeleid komt op het laatste moment....
Dit was het dan, voor eens en voor altijd? Volgend jaar permanent landelijk totaalverbod dan wel elke gemeente z'n eigen verbod?
Ja echt verschrikkelijk, kan niet eens uitleggen hoe ik me voel... ben bang dat dit gevoel ook nog wel weken blijft..Ja het is in en in triest. Ik ben weer bijna in net zo'n toestand als afgelopen donderdag. Mistroostig,Chagrijnig en Down. Terwijl de leukste maand van het jaar er nog aan moet komen.
Ze gaan nu ook al kijken naar een invoerverbod vanuit Duitsland en België de laatste 3 dagen.....
Helemaal met je eens. Vooral Lesli is walgelijk in deze kwestie ( en voorgaande gedeeltelijke verboden ).Een bodemprocedure is een langdurig proces... het is niet dat jullie het momenteel druk hebben met vuurwerk verkopen zeg maar...
Ze vreesden al dat bij een verloren rechtszaak meer gemeenten volgen met een lokaal verbod... dit kun je toch niet met droge ogen uit je bek krijgen wanneer je vlak daarvoor aangeeft geen heil in een bodemprocedure te zien omwille van de tijd?
Kan iemand die Lesli sokpoppen bij de BPN uitleggen dat ze alle geloofwaardigheid kwijt zijn?
Ik heb precies dit naar de BPN gemaildKunnen we dit nu eigenlijk nog wel serieus nemen?
https://www.nu.nl/economie/6091336/...-neer-bij-landelijk-en-rotterdams-verbod.html
Ik ben zeer teleurgesteld in deze beslissing en wat mij betreft is de BPN al haar geloofwaardigheid verloren. Jaren lang op de knieën gaan, ondertussen wel nog e.a. wat hier illegaal is verkopen in andere landen. En als kerst op de taart dit nog even. Lijkt alsof de commerciële belangen ze boven de broek zijn uitgerezen. Heel, héél triest!
Ben het volledig met je eens. Juridische stappen zijn volstrekt kansloos.Ik zal wel veel hoon voor deze opmerking krijgen, maar ik denk dat in beroep gaan volstrekt kansloos zou zijn geweest en dus verspilde tijd en geld.
Onder de spoedwet kan de overheid nu eenmaal (zeer) ver gaan met maatregelen treffen, en naast financiële schade zie ik geen argument om hier tegenin te gaan. Let wel dat de horeca met nog veel grotere schade zit, en die hebben het verbod ook niet van tafel kunnen vegen. Slikken en volgend jaar hopen op betere tijden!
Ik zal wel veel hoon voor deze opmerking krijgen, maar ik denk dat in beroep gaan volstrekt kansloos zou zijn geweest en dus verspilde tijd en geld.
Onder de spoedwet kan de overheid nu eenmaal (zeer) ver gaan met maatregelen treffen, en naast financiële schade zie ik geen argument om hier tegenin te gaan. Let wel dat de horeca met nog veel grotere schade zit, en die hebben het verbod ook niet van tafel kunnen vegen. Slikken en volgend jaar hopen op betere tijden!
Wat is je bron?Ze gaan nu ook al kijken naar een invoerverbod vanuit Duitsland en België de laatste 3 dagen.....
Kunnen we dit nu eigenlijk nog wel serieus nemen?
https://www.nu.nl/economie/6091336/...-neer-bij-landelijk-en-rotterdams-verbod.html
Ik ben zeer teleurgesteld in deze beslissing en wat mij betreft is de BPN al haar geloofwaardigheid verloren. Jaren lang op de knieën gaan, ondertussen wel nog e.a. wat hier illegaal is verkopen in andere landen. En als kerst op de taart dit nog even. Lijkt alsof de commerciële belangen ze boven de broek zijn uitgerezen. Heel, héél triest!
De branche is zeer zeker wel aan het kijken naar de mogelijkheden, om de spoedprocedure via de EU aan te vechten. Daar komt bij dat er ook naar de toekomst wordt gekeken. Men ziet het liefst zwart op wit gedrukt staan, dat er volgend jaar zonder gezeik een landelijke verkoop gehouden kan worden. Er speelt genoeg achter de schermen, dus niet geloven wat er in de media verschijnt.
Als ze er voor gaan om voor volgend jaar iets zwart op wit te krijgen, kunnen ze beter stoppen.De branche is zeer zeker wel aan het kijken naar de mogelijkheden, om de spoedprocedure via de EU aan te vechten. Daar komt bij dat er ook naar de toekomst wordt gekeken. Men ziet het liefst zwart op wit gedrukt staan, dat er volgend jaar zonder gezeik een landelijke verkoop gehouden kan worden. Er speelt genoeg achter de schermen, dus niet geloven wat er in de media verschijnt.
Ik zal wel veel hoon voor deze opmerking krijgen, maar ik denk dat in beroep gaan volstrekt kansloos zou zijn geweest en dus verspilde tijd en geld.