HouseNation
VWC lid
Ken je het citaat ' dat heb ik niet zo gezegd'
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
...Vond het al met al een behoorlijk kritische les. Niet dat we er verder iets aan hebben voor dit jaar, maar ook hier is weer het geluid te horen dat het verbod écht eenmalig is.
Valt mee. Wederom een gestuurde poll. 2 keuzes voor geen verbod 1 keuze voor verbod. De stand is 49% tegen vs 51% voor verbod.Met in totaal maar 290 stemmen, staan de carbid schieters hier wel flink achter.
Dit is het volgende dat er aan gaat. Zouden jullie willen stemmen?
https://www.destentor.nl/regio/stel...oet-gewoon-mogen-deze-jaarwisseling~ab5355a3/
staan flink achterValt mee. Wederom een gestuurde poll. 2 keuzes voor geen verbod 1 keuze voor verbod. De stand is 49% tegen vs 51% voor verbod.
En hoe heet die persoon?Ik sprak gister een raadslid in zoetermeer over dat ze onze hobby afpakken en dat me dochter van 5 zo verdrietig is.Krijg ik als antwoord .Je dochter is het volgend jaar vergeten dat er vuurwerk was op 31 dec.en door jouw de papa is ze verdrietig.Als je raadslid met blauwoog ziet lopen in zoetermeer.Weet je waar het van komt.Stelletje uit de hoge boom gevallen mafketels.
https://www.gelderlander.nl/nijmege...bijeenkomsten-om-stoom-af-te-blazen~a595d808/
Hier word je toch godverdomme kwaad om. We mogen niets. Met kerst oud en nieuw. En notabene de die dikkop van een bruls die gaat verkondigen dat jongeren best bij elkaar mogen komen.
Ik snap het allemaal niet meer
Ik heb voor een verbod gestemd. Laat ze nu ook maar de tering krijgen en het uit de hand lopenMet in totaal maar 290 stemmen, staan de carbid schieters hier wel flink achter.
Dit is het volgende dat er aan gaat. Zouden jullie willen stemmen?
https://www.destentor.nl/regio/stel...oet-gewoon-mogen-deze-jaarwisseling~ab5355a3/
2013/29/EU - PyrorichtlijnWelke EU-regels (verdragen, verordeningen, richtlijnen, besluiten) of beginselen van het EU-recht worden volgens u geschonden?
welke was dit ook alweer voor het corona virus? kan het zo snel niet meer terug vinden in al die pagina's
Nu staan ze zelfs voor? 49% vs 48% (geen idee waar de overige 3% is gebleven) of zie jij een andere uitslag. Er zijn 2 keuzes voor behoudt he?staan flink achter
Ik heb voor een verbod gestemd. Laat ze nu ook maar de tering krijgen en het uit de hand lopen
Ik verwacht dat de anti-vuurwerklobby massaal deze poll manipuleert. Net als dat hier een oproep gedaan wordt zal dat bij die clubs ook gebeuren. En stiekem zijn die groepen zeer groot...Nu staan ze zelfs voor? 49% vs 48% (geen idee waar de overige 3% is gebleven) of zie jij een andere uitslag. Er zijn 2 keuzes voor behoudt he?
Beetje slinks dit. De meerderheid kan geen cijfers interpreteren (zie coronacijfers). Ze zien de grootste balk bij een verbod staan dus zal dat wel de meest gedeelde mening zijn. Dat je de andere cijfers moet optellen zien veel mensen niet. Inderdaad erg manipulatief.Ik verwacht dat de anti-vuurwerklobby massaal deze poll manipuleert. Net als dat hier een oproep gedaan wordt zal dat bij die clubs ook gebeuren. En stiekem zijn die groepen zeer groot...
Het mooie van dit verhaal is wel, dat ze in de broek schijten voor wat er met oud en nieuw gaat gebeuren, nu er geen vuurwerk is. Dan krijg je dit soort gespartel ...
Laat ze maar mooi zweten die Pipo’s. Brave Hendrik hier, steekt mooi een potje aan om 0.00 uur
https://www.gelderlander.nl/nijmege...bijeenkomsten-om-stoom-af-te-blazen~a595d808/
Hier word je toch godverdomme kwaad om. We mogen niets. Met kerst oud en nieuw. En notabene de die dikkop van een bruls die gaat verkondigen dat jongeren best bij elkaar mogen komen.
Ik snap het allemaal niet meer
Snacks en vet moet verboden worden, kijk eens naar die ongezonde kop van die Bruls... die kerel krijgt als hij niet oppast een hartaanval. Vreet en zuipt zich lekker vol zo te zien, zou verboden moeten worden.Die Bruls die brult maar wat uit zijn dikke nek. Die is toch echt niet meer geloofwaardig![]()
Snacks en vet moet verboden worden, kijk eens naar die ongezonde kop van die Bruls... die kerel krijgt als hij niet oppast een hartaanval. Vreet en zuipt zich lekker vol zo te zien, zou verboden moeten worden.
Houd er wel rekening me dat "ons" maar een kleine 1% van de totale vuurwerk afstekende Nederlander is.Precies! Ik begrijp er ook niks van dat de maatregelen versoepeld kunnen worden, half december mogelijk zelfs nog meer versoepeld kunnen worden, omdat mensen toe zijn aan leuke feestdagen en tijd met elkaar.
Dit is een trap tegen het been van vuurwerkliefhebbers, die feestdagen zijn leuk maar die boeien ons geen fuck, het is verdomme toch niet normaal dat er totaal niet naar ons gekeken word en dat er klakkeloos een besluit word genomen. Wij zijn ook toe aan oud en nieuw, dit is immers waar we maanden voorbereiding in hebben zitten, waar de importeurs maanden voorbereiding hebben zitten.
Mensen die een kerst diner of oud en nieuw feest willen organiseren, hebben geen maanden voorbereiding en kunnen dit gemakkelijk binnen 1 week doen.
Het is zo oneerlijk, ik voel me gewoon totaal genegeerd, we voelen ons totaal in de steek gelaten!
Valt mee. Wederom een gestuurde poll. 2 keuzes voor geen verbod 1 keuze voor verbod. De stand is 49% tegen vs 51% voor verbod.