UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
De gemeente waar ik woon is bewoners aan het oproepen om elkaar aan te geven mocht je iemand weten die vuurwerk thuis heeft of verkoopt. De reacties eronder weer veel uit de linkse kant helaas!!

FB_IMG_1605696529093.jpg

De gemeente waar ik woon is bewoners aan het oproepen om elkaar aan te geven mocht je iemand weten die vuurwerk thuis heeft of verkoopt. De reacties eronder weer veel uit de linkse kant helaas!!

Hopelijk gaat iedereen bellen die weet dat de buurman nog 25kg over heeft van vorig jaar. Het is namelijk niet illegaal dit thuis te hebben liggen. (Wel ff je f3 wegstoppen)
O, wat zullen ze het dan druk krijgen, en daarmee weinig tijd hebben voor andere dingen.

Hopelijk gaat iedereen bellen die weet dat de buurman nog 25kg over heeft van vorig jaar. Het is namelijk niet illegaal dit thuis te hebben liggen. (Wel ff je f3 wegstoppen)
O, wat zullen ze het dan druk krijgen, en daarmee weinig tijd hebben voor andere dingen.

Al die kinderen die CAT1 afsteken....

Dat het blijvende verbod er uiteindelijk komt dat is een kwestie van tijd, geen jaren.
Wat ik van harte hoop is dat er na het tijdelijk verbod dit jaar volgend jaar nog eenmalig vuurwerk afgestoken mag worden.

Dit om alle voorraden welke er nu zijn te kunnen verkopen en hiermee de importeur en winkellier de financiële strop van dit jaar enigszins te kunnen laten weg spoelen.

Zoals hierboven al gezegd, dat verbod komt er wel linksom of rechtsom. Laten we hopen dat er nog een schijntje menselijkheid zit in de 2de kamer.

Dit is overigens niet als negatief bedoeld eerder als een vooruitblik op de realiteit.

Houd er wel rekening me dat "ons" maar een kleine 1% van de totale vuurwerk afstekende Nederlander is.

Je hebt jammer genoeg gelijk Jakhal, ze kijken daar totaal niet na, echter voelt het voor ''ons'' de liefhebbers wel oneerlijk, maar ach wie zijn wij inderdaad..

Snacks en vet moet verboden worden, kijk eens naar die ongezonde kop van die Bruls... die kerel krijgt als hij niet oppast een hartaanval. Vreet en zuipt zich lekker vol zo te zien, zou verboden moeten worden.

Nou nou hoe kun je dat zeggen. Misschien heeft hij wel last van zijn schildklier.:D

Kunnen we dit nu eigenlijk nog wel serieus nemen?

https://www.nu.nl/economie/6091336/...-neer-bij-landelijk-en-rotterdams-verbod.html

Ik ben zeer teleurgesteld in deze beslissing en wat mij betreft is de BPN al haar geloofwaardigheid verloren. Jaren lang op de knieën gaan, ondertussen wel nog e.a. wat hier illegaal is verkopen in andere landen. En als kerst op de taart dit nog even. Lijkt alsof de commerciële belangen ze boven de broek zijn uitgerezen. Heel, héél triest!

https://www.nu.nl/economie/6091336/...-neer-bij-landelijk-en-rotterdams-verbod.html

Ik ben zeer teleurgesteld in deze beslissing en wat mij betreft is de BPN al haar geloofwaardigheid verloren. Jaren lang op de knieën gaan, ondertussen wel nog e.a. wat hier illegaal is verkopen in andere landen. En als kerst op de taart dit nog even. Lijkt alsof de commerciële belangen ze boven de broek zijn uitgerezen. Heel, héél triest!

Bah! had echt de hoop dat ze het juridisch zouden aanvechten..wat een ontzettende domper. Dit beloofd voor de toekomst niet veel goeds. :angry:

Laatst bewerkt:

Had je iets anders verwacht? Ik denk dat ze 2 opties gekregen hebben: compensatie of geen compensatie...... Ik verwachtte al niet dat ze het aan zouden vechten. Maar ik ben nog altijd benieuwd waar het opgeslagen gaat worden....

Ach jongens, al er enig zicht op was geweest dat het wat uit zou halen, hadden ze het vast gedaan. Als je van te voren weet dat het zinloos is (en een beetje advocaat kan dat prima inschatten) waarom zou je het dan doen ? Zonde van je tijd en energie en vooral geld.
Voor dit jaar moeten we het gewoon accepteren en er mee omgaan zoals je er mee om wilt gaan. Zuur maar waar ...:frusty::cry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan