Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De gemeente waar ik woon is bewoners aan het oproepen om elkaar aan te geven mocht je iemand weten die vuurwerk thuis heeft of verkoopt. De reacties eronder weer veel uit de linkse kant helaas!!
Bekijk bijlage 57505
De gemeente waar ik woon is bewoners aan het oproepen om elkaar aan te geven mocht je iemand weten die vuurwerk thuis heeft of verkoopt. De reacties eronder weer veel uit de linkse kant helaas!!
Bekijk bijlage 57505
Hopelijk gaat iedereen bellen die weet dat de buurman nog 25kg over heeft van vorig jaar. Het is namelijk niet illegaal dit thuis te hebben liggen. (Wel ff je f3 wegstoppen)
O, wat zullen ze het dan druk krijgen, en daarmee weinig tijd hebben voor andere dingen.
Bekijk bijlage 57505
Bekijk bijlage 57505
Ik heb voor een verbod gestemd. Laat ze nu ook maar de tering krijgen en het uit de hand lopen
Houd er wel rekening me dat "ons" maar een kleine 1% van de totale vuurwerk afstekende Nederlander is.
Snacks en vet moet verboden worden, kijk eens naar die ongezonde kop van die Bruls... die kerel krijgt als hij niet oppast een hartaanval. Vreet en zuipt zich lekker vol zo te zien, zou verboden moeten worden.
Het spijt me voor mijn taalgebruik maar dit is zuiver NSB praktijken.
Bekijk bijlage 57505
Kunnen we dit nu eigenlijk nog wel serieus nemen?
https://www.nu.nl/economie/6091336/...-neer-bij-landelijk-en-rotterdams-verbod.html
Ik ben zeer teleurgesteld in deze beslissing en wat mij betreft is de BPN al haar geloofwaardigheid verloren. Jaren lang op de knieën gaan, ondertussen wel nog e.a. wat hier illegaal is verkopen in andere landen. En als kerst op de taart dit nog even. Lijkt alsof de commerciële belangen ze boven de broek zijn uitgerezen. Heel, héél triest!
Had je iets anders verwacht? Ik denk dat ze 2 opties gekregen hebben: compensatie of geen compensatie...... Ik verwachtte al niet dat ze het aan zouden vechten. Maar ik ben nog altijd benieuwd waar het opgeslagen gaat worden....Kunnen we dit nu eigenlijk nog wel serieus nemen?
https://www.nu.nl/economie/6091336/...-neer-bij-landelijk-en-rotterdams-verbod.html
Ik ben zeer teleurgesteld in deze beslissing en wat mij betreft is de BPN al haar geloofwaardigheid verloren. Jaren lang op de knieën gaan, ondertussen wel nog e.a. wat hier illegaal is verkopen in andere landen. En als kerst op de taart dit nog even. Lijkt alsof de commerciële belangen ze boven de broek zijn uitgerezen. Heel, héél triest!