Ik hoop van harte dat er heel veel mensen zijn die zich niet aan het verbod houden. Zo ziet de politiek ook dat mensen toch hele andere dingen willen dan wat zij ons voorschrijven.
Ik hoop het ook, maar je voelt de angst hier onder de pyro's.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop van harte dat er heel veel mensen zijn die zich niet aan het verbod houden. Zo ziet de politiek ook dat mensen toch hele andere dingen willen dan wat zij ons voorschrijven.
Ja, dat is wel een dingetje, die complottheorieën. Ik heb inmiddels meerdere mensen om me heen die corona hebben gehad, en er echt goed ziek van zijn geweest (eentje zelfs op de IC). En dan vervolgens lees je op het internet dat het allemaal nep is, en dat corona niet bestaat.
Ik hoop het ook, maar je voelt de angst hier onder de pyro's.
Angst, in de zin van?
Fatalisme zie ik in sommige berichten.
Ze durven niet stoken, enkel een beetje F1.
We hebben een capaciteit van 1150 IC bedden en dit kan opgeschaald worden naar 2000 toch?
We hebben nu minder dan 500 patiënten op de IC. Volgens mij zat ruimte....
Dan is t vreemd dat er gezegd wordt wel de capaciteit te hebben. Capaciteit is niet alleen de bedden maar ook het personeel toch?Even om die stelling een beetje te tackelen. Ja, dat hebben we zeker. Alleen het aantal verpleegkundigen hebben we niet. En dat is het probleem. Als jij in je eentje op de IC 5 patiënten krijgt, dan ben je binnen 2 weken overwerkt en ziek thuis. Het gaat dus ook om de capaciteit van de zorgmedewerkers.
Even om die stelling een beetje te tackelen. Ja, dat hebben we zeker. Alleen het aantal verpleegkundigen hebben we niet. En dat is het probleem. Als jij in je eentje op de IC 5 patiënten krijgt, dan ben je binnen 2 weken overwerkt en ziek thuis. Het gaat dus ook om de capaciteit van de zorgmedewerkers.
https://www.gelderlander.nl/nijmege...bijeenkomsten-om-stoom-af-te-blazen~a595d808/
Hier word je toch godverdomme kwaad om. We mogen niets. Met kerst oud en nieuw. En notabene de die dikkop van een bruls die gaat verkondigen dat jongeren best bij elkaar mogen komen.
Ik snap het allemaal niet meer
Echt on-ge-loof-lijk, zakt je broek van af op je gebarsten klompenhttps://www.gelderlander.nl/nijmege...bijeenkomsten-om-stoom-af-te-blazen~a595d808/
Hier word je toch godverdomme kwaad om. We mogen niets. Met kerst oud en nieuw. En notabene de die dikkop van een bruls die gaat verkondigen dat jongeren best bij elkaar mogen komen.
Ik snap het allemaal niet meer
Hij zal inderdaad wel signalen hebben gekregen dat het toch niet goed te handhaven is en is bang voor een cobra in zijn tuinHet mooie van dit verhaal is wel, dat ze in de broek schijten voor wat er met oud en nieuw gaat gebeuren, nu er geen vuurwerk is. Dan krijg je dit soort gespartel ...
Laat ze maar mooi zweten die Pipo’s. Brave Hendrik hier, steekt mooi een potje aan om 0.00 uur
Maar wat had je dan willen horen in de persconferentie? Is afgelopen vrijdag in de persconferentie na de ministerraad uitgebreid aan bod gekomen. Valt denk ik op dit moment niks aan toe te voegen. Gesprekken met de branche om compensatie uit te werken zijn net gestart, daar gaat nog weken overheen voor er een uitgewerkt plan ligt.Goed lezen, er staat dat het ministerie graag een onderbouwing wil van alle problemen waar de branche nu mee te maken krijgt.
PS: ik heb Rutte in de persco niet gehoord over het verbod, waar ik dat wel had verwacht.