UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar wat zouden ze bexoelen met eventuele versoepeling oudjaarsavond? Zou dit puur voor bezoek zijn of misschien toch een lichtpuntje? Zoals gemeente msg zelf bepalen ofzo... Blijven geloven!

Maar wat zouden ze bexoelen met eventuele versoepeling oudjaarsavond? Zou dit puur voor bezoek zijn of misschien toch een lichtpuntje? Zoals gemeente msg zelf bepalen ofzo... Blijven geloven!
Het is verboden dit jaar, kortom geef de hoop maar op. Dit is enkel bedoeld dat je weer met familie of extra vrienden mag aftellen gezamenlijk op 1,5 meter.

Je positiviteit siert je maar zou me er niet meer op verheugen. Als je na deze persconferentie nog het idee hebt dat we de 31e legaal staan te stoken heb je een flinke plank voor je kop.

Het is verboden dit jaar, kortom geef de hoop maar op. Dit is enkel bedoeld dat je weer met familie of extra vrienden mag aftellen gezamenlijk op 1,5 meter.

Formeel is het nog niet rond hoor, dat is pas wanneer de vuurwerk besluit is aangepast.

Maar goed er mag nu weer iets meer maar echt versoepelingen ? Mondkapjes plicht. Meer handhaving. Detail handel en supermarkten worden strenger.... Het is maar hoe je het bekijkt.

8 december gaan ze weer kijken maar de pessimist in me vind dat raar. Ik voorspel namelijk nu al meer besmettingen door pakjesavond en later met kerst ook weer. Buiten dat ik het een onzin verhaal vind om vuurwerk te verbieden geloof Ike cht niet dat we de komende weken de dalende trend gaan doorzetten.

Je positiviteit siert je maar zou me er niet meer op verheugen. Als je na deze persconferentie nog het idee hebt dat we de 31e legaal staan te stoken heb je een flinke plank voor je kop.
Ik lag me kapot als er toch nog wat veranderd. Tuurlijk houd ik er rekening mee dat het voor dit jaar klaar is op legale wijze.. Het is overigens angstcallig stil? Iemand die iets meer weet betreft gesprekken?
Overigens woon ik dicht bij de grens en ga overdag lekker stoken in Duitsland, s avonds lekker los in de straat, die 100euro neem ik voor lief en verscheur ik.

Luister, als 2 miljoen mensen vuurwerk kochten. Gaan ze blij zijn dat ze wat kunnen scoren, of gaan scoren. Daarbij alle mensen die toch wel genieten... ZOIEZO vanaf 00:00 of vanaf 22:00 zal het stoken gedoogd worden man.
Al dat geouwehoer over hoe en wat welke gemeente met welke regels. Gewoon als vanouds genieten! Zelf zou ik ook wel buitenlands willen stoken ivm prive redenen. Maar als je nog niks op je kerfstok hebt kwa vuurwerk. Gewoon lekker genieten... sterretje voor je cakie en gaan!

Ik hoop wat wellicht vals is, dat er nog iets van een gedoogbeleid komt op het laatste moment....

Misschien dat je nu 4 man mag uitnodigen voor een potje monopoly, maar verbod gaat echt never nooit omgedraaid worden :sad:

Tja cat. 4 is ook al duizend jaar verboden voor consumenten en dat gaat ook met rekken tegelijk te lucht in. Denk dat het stoken om 1800 uur dit jaar wel wat minder zal zijn maar ik denk dat om 00:00 er toch van alles de lucht in gaat. Vergeet niet dat veel mensen hun mooiste spul van vorig jaar nog over hebben vanwege de mist toen.

Ik heb nog een behoorlijk arsenaal aan NL consu blokken en singleshots van vorig jaar + 15kg carbid en nog wat anders wat ik niet mag zeggen :yes: Dus overdag dit jaar word carbid en 's avonds in het donker stiekum stoken wat ik nog van vorig jaar heb.

Heb nog nooit zo'n verschrikkelijk jaar meegemaakt, elke keer gebeurd er iets waardoor het nog erger word, vrijdag de 13e vuurwerk verboden en de dagen daarna besmet met covid :bonk: Ik hoop dat het snel over is want ik heb nog wat projecten te knutselen aangezien ik oud & nieuw me niet af laat pakken door een verbod welke door misbruik van de pandemie tot stand is gekomen.

Heb ik het goed begrepen dat er vandaag overleg is tussen de vuurwerkbranch en de overheid?
zo ja, iemand iets gehoord hoe dit is gegaan?

ps, in DE zijn ze soms best verstandig...

Heb ik het goed begrepen dat er vandaag overleg is tussen de vuurwerkbranch en de overheid?
zo ja, iemand iets gehoord hoe dit is gegaan?
Zal voor ons als afnemer weinig interessant zijn, behalve als je winkelier wacht met restitutie tot ze compensatie binnenkrijgen. Zal meer zijn gegaan over manier en verdeling van uitbetaling, wie wanneer hoeveel.

We hebben een capaciteit van 1150 IC bedden en dit kan opgeschaald worden naar 2000 toch?
We hebben nu minder dan 500 patiënten op de IC. Volgens mij zat ruimte....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan