Pyro Is Art
VWC lid
Ik kan die Rutte niet meer horen praten op TV
Wat een nonsens allemaal. En dan die aandachtsgeile De Jonge als kers op de taart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan die Rutte niet meer horen praten op TV
Het is verboden dit jaar, kortom geef de hoop maar op. Dit is enkel bedoeld dat je weer met familie of extra vrienden mag aftellen gezamenlijk op 1,5 meter.Maar wat zouden ze bexoelen met eventuele versoepeling oudjaarsavond? Zou dit puur voor bezoek zijn of misschien toch een lichtpuntje? Zoals gemeente msg zelf bepalen ofzo... Blijven geloven!
Je positiviteit siert je maar zou me er niet meer op verheugen. Als je na deze persconferentie nog het idee hebt dat we de 31e legaal staan te stoken heb je een flinke plank voor je kop.Maar wat zouden ze bexoelen met eventuele versoepeling oudjaarsavond? Zou dit puur voor bezoek zijn of misschien toch een lichtpuntje? Zoals gemeente msg zelf bepalen ofzo... Blijven geloven!
Het is verboden dit jaar, kortom geef de hoop maar op. Dit is enkel bedoeld dat je weer met familie of extra vrienden mag aftellen gezamenlijk op 1,5 meter.
Ik lag me kapot als er toch nog wat veranderd. Tuurlijk houd ik er rekening mee dat het voor dit jaar klaar is op legale wijze.. Het is overigens angstcallig stil? Iemand die iets meer weet betreft gesprekken?Je positiviteit siert je maar zou me er niet meer op verheugen. Als je na deze persconferentie nog het idee hebt dat we de 31e legaal staan te stoken heb je een flinke plank voor je kop.
Ik hoop wat wellicht vals is, dat er nog iets van een gedoogbeleid komt op het laatste moment....
Maar wat zouden ze bexoelen met eventuele versoepeling oudjaarsavond? Zou dit puur voor bezoek zijn of misschien toch een lichtpuntje? Zoals gemeente msg zelf bepalen ofzo... Blijven geloven!
Erg mooi! Die snappen tBekijk bijlage 57495
Inderdaad goed nieuws uit Duitsland!Daar zien de overige politieke partijen helemaal niets in het voorstel tot een verbod op vuurwerk van de Groenen... zelfs de politie krijgen ze daar niet mee.. veelzeggend dit! Benieuwd wat ze in Den Haag hiervan vinden..
https://www.tagesspiegel.de/berlin/...an-silvester-stoesst-auf-kritik/26629890.html
Zal voor ons als afnemer weinig interessant zijn, behalve als je winkelier wacht met restitutie tot ze compensatie binnenkrijgen. Zal meer zijn gegaan over manier en verdeling van uitbetaling, wie wanneer hoeveel.Heb ik het goed begrepen dat er vandaag overleg is tussen de vuurwerkbranch en de overheid?
zo ja, iemand iets gehoord hoe dit is gegaan?
Veranderen niet, maar gedogen... Als jij om 00u netjes gewoonlijk legaal NL sier afsteekt, zal politie hoogstwaarschijnlijk wel wat belangrijkers aan hun hoofd hebben.Ik zie het hier ook nog wel veranderen of gedoogd worden