Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Of het te handhaven is of niet en of er toch afgestoken wordt of niet, volgens mij kan het ze helemaal niet schelen. Er gaat een samenhorige verbindende vurige traditie naar de klote, doel bereikt en mag wat kosten. Daarmee ruimte voor nieuwe bedachte slappe tradities, of geen tradities, ook goed, fijn ontworteld en makkelijk beïnvloedbaar.
En dan. Alsof ze wat gaan terugdraaien als ze eindelijk een (tijdelijk) verbod hebben op iets wat een deel van de Tweede Kamer al jaren wilt.Het doet pijn om te zeggen, maarrrr, als het verbod daadwerkelijk tot stand komt, kan het ook positief uitpakken voor ons freaks. Want wat hoop ik, indien een verbod de realiteit is, dat de pleuris uitbreekt in geheel Nederland met het gebruik/misbruik van illegaal vuurwerk. Hopelijk gaan de oogkleppen dan eens af in Den Haag
Het doet pijn om te zeggen, maarrrr, als het verbod daadwerkelijk tot stand komt, kan het ook positief uitpakken voor ons freaks. Want wat hoop ik, indien een verbod de realiteit is, dat de pleuris uitbreekt in geheel Nederland met het gebruik/misbruik van illegaal vuurwerk. Hopelijk gaan de oogkleppen dan eens af in Den Haag
die is wel heel voorbarig...net roundup gemaakt en nog geen enkele shop gezien die dit meld.
die is wel heel voorbarig...net roundup gemaakt en nog geen enkele shop gezien die dit meld.