UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of het te handhaven is of niet en of er toch afgestoken wordt of niet, volgens mij kan het ze helemaal niet schelen. Er gaat een samenhorige verbindende vurige traditie naar de klote, doel bereikt en mag wat kosten. Daarmee ruimte voor nieuwe bedachte slappe tradities, of geen tradities, ook goed, fijn ontworteld en makkelijk beïnvloedbaar.

Sinterklaas gaat ook nog verdwijnen....

Het doet pijn om te zeggen, maarrrr, als het verbod daadwerkelijk tot stand komt, kan het ook positief uitpakken voor ons freaks. Want wat hoop ik, indien een verbod de realiteit is, dat de pleuris uitbreekt in geheel Nederland met het gebruik/misbruik van illegaal vuurwerk. Hopelijk gaan de oogkleppen dan eens af in Den Haag

Het doet pijn om te zeggen, maarrrr, als het verbod daadwerkelijk tot stand komt, kan het ook positief uitpakken voor ons freaks. Want wat hoop ik, indien een verbod de realiteit is, dat de pleuris uitbreekt in geheel Nederland met het gebruik/misbruik van illegaal vuurwerk. Hopelijk gaan de oogkleppen dan eens af in Den Haag
En dan. Alsof ze wat gaan terugdraaien als ze eindelijk een (tijdelijk) verbod hebben op iets wat een deel van de Tweede Kamer al jaren wilt.

wel pleuris of geen pleuris het is beide niet positief voor onze hobby

Lees ook dat iedereen het over 70 miljoen heeft, helaas gaat de overheid dat nooit geven. Hierin zitten winsten en dergelijke. Verwacht dat de overheid het houdt bij nog geen helft van dat bedrag...

Het lijkt mij dat de branche al lang weet waar het aan toe is, ik snap dat we positief moeten blijven maar het is een verloren oneerlijke strijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan