UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben overigens benieuwd wat het doet met de prijzen van vuurwerk in Belgie, kan mij voorstellen dat een Zena het vuurwerk simpelweg naar alle grensverkopers transporteert en vervolgens tegen dumpprijzen alles de markt op knalt om in elk geval op een behapbaar voorraad niveau te komen.

Erik Ziengs had toch al aangegeven dat 70% voor een tijdelijk verbod was?
Dus dan is het overleg alleen nog maar voor de vorm....

Ik vraag me inderdaad af hoe ze dat in België gaan doen. Alle prijzen omlaag gooien en aanvullen met vuurwerk uit Nederland? Of juist de prijzen omhoog?

Het is gewoon gedaan, we willen er niet aan geloven maar als de webshops al op slot staan en je in 2021 verwelkomen dan is het al bekend.

Met de pick en go verwacht ik sowieso niks schokkends kwa aanbiedingen... Na de pick en go zit je half december en zal de stormloop al begonnen zijn! Denk eerder what you see what you get...

Verder moet er toch echt wel een plan klaarliggen om de ondernemers uit de kosten te helpen... Stel je voor winkels betalen niet terug schuiven je bestelling een jaar op en gaan failliet ( omdat volgend jaar de freaks niks kopen omdat ze al gerekend hadden op een oud en nieuw ).

Verder wil ik niet eens denken want wat zal er met de prijzen van jaarwisseling 2022 gebeuren als china realiseert dat ze een jaar voor Nederland niet hoeven te produceren omdat er voldoende op voorraad ligt...

oelalalaa

Prima dan is het klaar. Ik ga stap over. Ik heb mijn hele leven tot nu toe keurig geleeft en aan de regels gehouden. Als zij criminele praktijken mogen uitvoeren dan ik ook. Ga wel drugs smokkelen ofzo, betaal ik tenminste geen belasting waar ze misbruik van kunnen maken...

Ik ga zo me leveranciers waar de bestellingen zijn gedaan maar eens polsen of ik me centen terug kan krijgen. Zal wel een hell of a job worden.

Ik ga zo me leveranciers waar de bestellingen zijn gedaan maar eens polsen of ik me centen terug kan krijgen. Zal wel een hell of a job worden.

Dat zou niet mogen, ze moeten je gewoon terugbetalen. Dit is een risico voor de ondernemer, niet de consument.

Dat zou niet mogen, ze moeten je gewoon terugbetalen. Dit is een risico voor de ondernemer, niet de consument.
Klopt theorie en praktijk zit altijd anders, maar goed we gaan een poging wagen... het is allemaal al kut genoeg.
Wellicht een melkbus met carbid kopen.

Laten we het nou rustig afwachten jongens. De winkels komen echt wel, die hebben 1000den bestellingen, dat kost ze heus een aantal dagen/weken om dat allemaal duidelijk te hebben. Voor ons is de klap vreselijk, voor hun nog een tandje erger mocht het zover komen.

Het ligt misschien aan mij, maar er is toch nog niets 100% zeker?
Voor mij is het duidelijk, als de leveranciers de webshop op zwart hebben en je in 2021 weer verwelkomen dan weten zij meer en hebben ze de handdoek in de ring gegooid.
Dat afzetten tegen de 70% stemmen voor een verbod is voor mij voldoende om aan te nemen dat we het verloren hebben. Maar we hebben zeker van ons laten horen en dat voelt dat zeker wel weer goed. We zijn niet als makke schapen naar de slacht gebracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan