R Rocketfreak VWC lid 15 dec 2019 #65 Deze dikke compound voeg ik graag toe aan mijn collectie, antwoorden verstuurd!
Pirke VWC lid 16 dec 2019 #67 Ook hier aan meegedaan. Heerlijk actie weer. Cafferata en VWC bedankt voor het mogelijk maken!
anco26 VWC lid 16 dec 2019 #69 Ook bij deze prijsvraag mijn antwoorden ingestuurd. Cafferata en Vuurwerkcrew, bedankt voor het mogelijk maken van deze prijsvraag!
Ook bij deze prijsvraag mijn antwoorden ingestuurd. Cafferata en Vuurwerkcrew, bedankt voor het mogelijk maken van deze prijsvraag!
fompert VWC lid 16 dec 2019 #73 Ingevuld! En ik moet zeggen, die webshop zit erg strak in elkaar dit jaar
P pyrowijk VWC lid 16 dec 2019 #74 Antwoorden ingestuurd,bedankt Vwc en Vuurwerktoppers voor het beschikbaar stellen van deze prijs.
PyroSteen VWC lid 16 dec 2019 #76 Tijdens het opzoeken van de antwoorden viel me op hoe makkelijk het zoeken is op de website en dat alles mooi overzichtelijk is, echt top!
Tijdens het opzoeken van de antwoorden viel me op hoe makkelijk het zoeken is op de website en dat alles mooi overzichtelijk is, echt top!
P Pyro75 VWC lid 17 dec 2019 #77 Hoppa ook deze weer ingevuld, bedankt vwc en vuurwerktoppers voor deze prijsvraag
S simansays VWC lid 17 dec 2019 #79 Leuke prijsvraag en zoals hierboven reeds gemeld ziet de nieuwe website er prima uit, goede verbetering wat mij betreft!
Leuke prijsvraag en zoals hierboven reeds gemeld ziet de nieuwe website er prima uit, goede verbetering wat mij betreft!
P Picrin VWC lid 18 dec 2019 #80 check! tijdens het zoeken naar de producten toch heel wat leuke producten tegen gekomen