Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kort stukje in nieuwsuur.
Heel eerlijk: krijg het gevoel dat de race al lang gelopen is.
Kort stukje in nieuwsuur.
Heel eerlijk: krijg het gevoel dat de race al lang gelopen is.
Item op Nieuwsuur net, erg sterk. Toch wel wat problemen waar het kabinet niet omheen kan.
Deze informatie kan je als het goed is vinden op de website van je eigen gemeente. In dit stadium nog niet bepaald handig, maar mocht het tot "lokale maatregelen" komen dan welicht wel.
Zoals? Handhaving, compensatie, opslag?
Ik snap het, misschien wil mezelf ook niet te veel hoop geven.Ik had nu juist het tegenovergestelde. Maar slecht slapen wordt het zeker zometeen.
Ah daar heb je links AD
Wat een k artikel
https://www.ad.nl/binnenland/1300-patienten-minder-dit-zijn-de-cijfers-van-een-vuurwerkverbod~ac8e59d5/
Hebben jullie voor dit moment nog concrete handvatten waarmee ik nu aan de slag kan. Begin van de week uiteraard mijn betoog gemaild naar alle kamerleden en de nodige reacties teruggehad, ook vermeld in dit topic toentertijd.
Door het volgen van alle berichtgeving, dit topic, alle discussies op social media en de spanning voor morgen overzie ik het even niet goed meer.
Een nieuwe mail opstellen of hetzelfde betoog opsturen oid? Zoja, naar wie? Roept u maar!
Hebben jullie voor dit moment nog concrete handvatten waarmee ik nu aan de slag kan. Begin van de week uiteraard mijn betoog gemaild naar alle kamerleden en de nodige reacties teruggehad, ook vermeld in dit topic toentertijd.
Door het volgen van alle berichtgeving, dit topic, alle discussies op social media en de spanning voor morgen overzie ik het even niet goed meer.
Een nieuwe mail opstellen of hetzelfde betoog opsturen oid? Zoja, naar wie? Roept u maar!