Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niet klagen, gas erop!
De landelijke media pakt het nu op met artikelen, op de radio is het te horen, dit is dé laatste kans om de eerlijke cijfers te tonen en dat moet dan dus tegen forse betaling, want op een andere manier worden ze niet gehoord. Hier zit momenteel zo gruwelijk veel tijd in van heel veel mensen, niemand heeft het échte verhaal goed mogen verkondigen in de grote media. Wat moet je dan? Precies, dit!
Download onderstaande afbeelding, is in hoge resolutie.
En nu zorgen dat iedereen dit massaal deelt, vandaag, direct, en liefst met de niet gecensureerde versie, maar de brief namens Jesse en Esther;
![]()
Ik hoop het. Maar dan wel iemand van BPN zelf en niet eentje van de straat...Neem aan, nu dit zo landelijk wordt opgepakt, dat de personen uit de branch vanavond een breed podium krijgen in diverse talkshows?
Dit was meer een reactie die voor dit forum is om inderdaad een stuk emotie te lossen.Heel eerlijk? Ik heb geen flauw idee of Groen Links weinig om zorg geeft. Maar dit soort opmerkingen vind ik zelf niet zo sterk in de hele discussie. De kracht zit hem er juist in dat er vanuit de liefhebbers feiten komen. Onderbuikgevoelens, op de persoon gerichte opmerkingen etc maken het betoog in mijn ogen eerder zwakker dan sterker.
Massaal delen!Niet klagen, gas erop!
De landelijke media pakt het nu op met artikelen, op de radio is het te horen, dit is dé laatste kans om de eerlijke cijfers te tonen en dat moet dan dus tegen forse betaling, want op een andere manier worden ze niet gehoord. Hier zit momenteel zo gruwelijk veel tijd in van heel veel mensen, niemand heeft het échte verhaal goed mogen verkondigen in de grote media. Wat moet je dan? Precies, dit!
Download onderstaande afbeelding, is in hoge resolutie.
En nu zorgen dat iedereen dit massaal deelt, vandaag, direct, en liefst met de niet gecensureerde versie, maar de brief namens Jesse en Esther;
![]()
Neem aan, nu dit zo landelijk wordt opgepakt, dat de personen uit de branch vanavond een breed podium krijgen in diverse talkshows?
Mooie actie, nu al paar keer op de radio voorbij horen komen.
Er is zeker aandacht en dat is goed!!
graag wel de juist onderlegde en niet de famke louises.
Ben het enigszins wel met je eens, maar er bestaat ook zoiets als beter laat dan nooit. Laten we hopen dat het morgen onze kant opvalt, want als dat gebeurt gaan er nog vele bestellingen geplaatst worden denk ik zo
![]()
Zeker daar zijn diverse aanspreekpunten voor binnen de branche.Ja precies. Mag toch hopen dat er iemand in de organisatie is, welke en vlotte babbel heeft, zichzelf kan verweren en met de cijfers en feiten kan komen?
Ik zeg doen!!!Opties in mijn ogen:
- Marcel Teunissen van de BPN
- Ruud van Rubro
- Marcel Schutteman van Broekhoff
- Erwin van Huisman Vuurwerk (Gizmo75)
Bonus optie, liever niet:
- Ikzelf als liefhebber (omdat ik wel een prof achtergrond heb, maar geen belangen)