UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Godver weer stijging besmettingen... hopelijk eenmalig. Laadt de boel morgen alsjeblieft snel omlaag kelderen....

Zelfde vraag hier, welk filmpje? Ik ga trouwens zo nog een mail schrijven aan de hele tweede kamer. Nog goede suggesties waar brieven nog meer heen kunnen?

Als het IL&T ook al komt met een soort van bevestiging dat het verbod er aan zit te komen denk ik dat het gedaan is.

Wel gestreden en ten vechtend ten onder gegaan dan maar.

Waar heb jij wat gezien over het ILT?

Mikeole zei in de chat: Ik heb wel een beetje slecht nieuws, ILenT denkt dat het verbod er wel komt. Net iemand gesproken van ILenT en die zitten toch wat dichter bij het vuur dan wij ILenT zegt dat het koffiedik kijken is hoe de consument er op reageert, en dat dat afwachten is. We wachten het af.

Mikeole zei in de chat: Ik heb wel een beetje slecht nieuws, ILenT denkt dat het verbod er wel komt. Net iemand gesproken van ILenT en die zitten toch wat dichter bij het vuur dan wij ILenT zegt dat het koffiedik kijken is hoe de consument er op reageert, en dat dat afwachten is. We wachten het af.

Ik zie nergens een bevestiging.

Door gaan met wat we nu met z'n allen aan het doen zijn. We worden gehoort en gezien nu.

Iemand koning willem al gemaild dat hij maar eens moet zeggen en nu is het klaar we vieren gewoon oud en nieuw met vuurwerk:D
Of heeft hij helemaal niks te zeggen in dit land?

Zullen we het wel houden bij bevestigde berichten, want 'ik hoorde via via dat er misschien eventueel..." is waardeloos.

Feit; het rammelen aan de boom brengt iets teweeg, en dat moeten we zeker blijven doen. Ik denk dat de sterkste punten tot nu toe de kaping van de LIVE Q&A en de rechtstreekse contacten (in grote aantallen) met de politiek het meeste teweeg brengen. Dat laatste uiteraard goed onderbouwd en netjes.

Zullen we het wel houden bij bevestigde berichten, want 'ik hoorde via via dat er misschien eventueel..." is waardeloos.

Feit; het rammelen aan de boom brengt iets teweeg, en dat moeten we zeker blijven doen. Ik denk dat de sterkste punten tot nu toe de kaping van de LIVE Q&A en de rechtstreekse contacten (in grote aantallen) met de politiek het meeste teweeg brengen. Dat laatste uiteraard goed onderbouwd en netjes.

Daar ben ik het helemaal mee eens Avalanche :wink: (ik berichtte ook overigens alleen maar waar dit " gerucht" vandaan kwam, zodat het duidelijk was dat een forumlid dit telefonisch (?) zou hebben vernomen.

Ik denk dat de vele mailtjes inderdaad iets los hebben gemaakt. Puur al het feit dat de coalitiepartijen al zijn omgeschakeld vanaf zeker voor een verbod, naar mogelijk een verbod. Heeft iemand al iets van de ChristenUnie of D66 gehoord? Heb half D66 gemaild.

Dit is echt kutnieuws, ze zijn het aan het uitstellen inderdaad zodat ze alles goed uitgewerkt hebben kwa compensatie/handhaving e.d.

Het enigste waarop we kunnen hopen is dat de illegale markt zodanig Nederland overspoelt dat handhaving onmogelijk is, en dat de overlast zo extreem is dat de overheid zich heel erg achter de oren gaat krabben. Ik mag het niet zeggen en denken, maar ik hoop eigenlijk dat de boel compleet in vuur en vlam zal komen te staan, deze ene keer zodat het signaal duidelijk is.

Dit is echt kutnieuws, ze zijn het aan het uitstellen inderdaad zodat ze alles goed uitgewerkt hebben kwa compensatie/handhaving e.d.

Het enigste waarop we kunnen hopen is dat de illegale markt zodanig Nederland overspoelt dat handhaving onmogelijk is, en dat de overlast zo extreem is dat de overheid zich heel erg achter de oren gaat krabben. Ik mag het niet zeggen en denken, maar ik hoop eigenlijk dat de boel compleet in vuur en vlam zal komen te staan, deze ene keer zodat het signaal duidelijk is.

Dus jullie denken dat er dagelijks contact is tussen het Ministerie en het IL&T? Dat is niet het geval hoor!

Mooie beargumenteerd van het IL&T dan. Volgens mij probeert de regering dat juist kaders te geven, zo’n oudejaarsnacht door een verbod in te stellen. Een verbod instellen en dan lekker koffiedik gaan kijken hoe jij en ik daarop reageren is wel een heel vreemde uitleg :).

Ik denk dat iedereen vanavond Shawshank Redemption moet kijken om te leren over hoop :p

Andere optie:
Doorgaan met strijden tegen een verbod om in ieder geval voor jezelf het gevoel te hebben dat je er alles aan gedaan hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan